Hallo, mijn naam is rowan. Ik ben op zoek naar een reisgenoot om samen te gaan backpacken in zo azie. Ik wil graag naar Thailand Laos Vietnam Cambodja en Maleisië. Mijn vrienden zijn niet zo avontuurlijk maar het lijkt mij wel
Heel leuk om deze reis samen met iemand te maken, of in ieder geval samen te beginnen. Ik had me voorgenomen om minimaal 3 maanden weg te gaan maar langer kan natuurlijk ook! Ik heb verder nog niks gepland dus sta voor alle ideeën open.
Liefs, rowan
Ik ben ook van plan om eind 2014 begin 2015 door zuid oost Azië te reizen voor ongeveer 3 maanden.
En zou dan ook de landen Maleisië, Thailand, Cambodja en Vietnam willen bezoeken. Ik heb al wel een beetje een idee hoe ik dat zou willen doen. Ik zou het ook veel leuker vinden om dit samen met iemand te doen.
Het zou mooi zijn als we dan ook samen een mooie reis kunnen plannen globaal want onderweg weet je nooit wat je allemaal kan tegen komen dus sta daar ook vrij in.
Ik hoor graag als iemand dit met mij zou willen doen.
Ook ik ben van plan om in September 2014 richting Indonesië, Maleisië en Thailand te gaan!
Ik ben 23 jaar en werk als verzorgende in de psychiatrie.
Ik woon in Den Bosch.
Ik ben erg avontuurlijk, hou van feestjes maar ook dingen ondernemen.
Als het je leuk lijkt deze reis samen te maken laat dan even een berichtje achter!