Hoi,
Mijn naam is Rowan Blom, ik ben 24 jaar en ik vertrek 7 januari voor 4.5 maand naar Azië. De eerste 2 maanden ben ik alleen, daarna wordt ik vergezeld door mijn vriend. Omdat ik nog niet eerder alleen een verre reis gemaakt heb, ben ik dus voor de eerste 2 maanden op zoek naar een gezellige reisgenoot. Mijn retourtje naar Kuala Lumpur is al geboekt maar verder ligt er nog niks vast. Ik zou graag een aantal van de volgende landen bezoeken: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Myanmar, Maleisië en India.
Ben jij ook van plan om in de maand januari en/of februari een van de volgende landen te bezoeken en lijkt het je leuk om samen te beginnen of een gedeelte samen te reizen? Neem dan gerust contact met me op. Zoals ik al zei heb ik deze maanden nog geen concrete plannen en ben dus erg flexibel. Het lijkt me super gaaf om samen met een reisgenootje (of meerdere natuurlijk) verschillende landen van Azië te ontdekken. Ik ben erg nieuwsgierig naar de cultuur van deze landen en ben altijd op zoek naar avontuur. Ik bezoek graag vele bezienswaardigheden en het lijkt me ook geweldig verschillende jungle trekkingen te maken. Natuurlijk hou ik ook van een feestje en af en toe heerlijk bijkomen op het strand.
Heb je interesse? laat het me dan weten.
Groetjes Rowan