Ik ben op zoek naar een leuke gezellige reisgenoot (m/v) die met mij Azië wil gaan ontdekken.
Ik heb nog helemaal geen plannen en sta overal voor open. Qua landen zat ik te denken aan: Indonesie, Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam misschien Maleisië, Tibet, Nepal… Kortom, een hoop landen die niet per se móéten, maar die mij leuk en interessant lijken!
Als ik een reisgenootje heb gevonden wil ik iets concretere plannen in overleg gaan maken.
Ik ben 24 jaar, net afgestudeerd aan de SPH. Vorige zomer heb ik drie weken gekampeerd in Kenia en Tanzania, heel gaaf! Mijn reislust is alleen maar groter geworden… Ik hou van gezelligheid, nieuwe mensen leren kennen, een feestje op z’n tijd (Full moon party lijkt me leuk!) natuur en cultuur. Van alles een beetje Wil het liefst lekker low budget met af en toe een uitspatting als we low budget een beetje zat worden en weer een oppepper nodig hebben!
Ik hoop van iemand te horen, je kan altijd een pm berichtje sturen,kunnen we nadien onze gegevens wisselen !
Misschien sta je ondertussen al op het punt om te vertrekken voor een heel nieuw avontuur maar toch ga ik nog een poging wagen.
Ik heb namelijk plannen om december voor een maand te gaan reizen in Azië, Thailand, Laos, Cambodja of Vietnam. Eigenlijk heb ik niet een specifieke voorkeur, het liefste zou ik alles willen zien!
Je berichtje spreekt me erg aan. Ik vind het namelijk ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, zeker ook locals! Zelf ben ik twee keer in Afrika geweest (Ghana), vorig jaar voor een maand en drie jaar geleden 4 maanden. Ondanks dat ik verliefd ben geworden op het land en vooral de mensen wil ik graag weer een nieuw land ontdekken.
Wellicht kunnen we een deel van je reis samen doorbrengen.
Ik ben trouwens 25 jaar en kom uit Den Haag.
Hoi Karin!
Ik heb mijn plannen gewijzigd, ik vertrek nu begin november denk ik. Als jij ook in november weg zou willen, stuur me maar een pm berichtje hier op wereldwijzer.
Thailand en Laos spreken mij het meest aan trouwens!
Groetjes,
Marissa
Ik vlieg 15 Oktober naar Bangkok! Ik weet niet wat jou plannen zijn?
Ik wil eerst in Thailand 1 a 2 weken aan het strand liggen en dan begin november richting Noorden.
Daar over de grens naar Loas en dan door naar Vietnam.
Ik ben 23 jaar, net afgestudeerd en ga een half jaar reizen.