Reizen door Azië voor 3 of 4 maanden oktober 2011

Azie een plek waar ik graag naar toe wil en ga, voor een aantal maanden backpecken en dat op een manier van low budget, zou het leuk vinden als dit samen kan zijn met een reisgenoot. of dat een man of vrouw is maakt niet uit zullen toch eerst is moeten kijken of het wel klikt met deze persoon die de zelfde interesse heeft om op reis te gaan. Zelf wil ik graag voor 3 of 4 maanden weg.

Hou van gezelligheid, lol maken maar ook van georganiseerd hier bedoel ik niet mee van alles plennen, maar wel de zaken op orde.

Vind je het cool om ook voor een bepaalde periode tussen eind oktober of iets later te gaan backpecken, dan hoor ik graag en kunnen we messchien kijken of klikt.

groet,

Kenneth koeten,
26 jaar uit Schagen
kennethkoeten@hotmail,com

Hallo Kenneth,

Welke landen in Azië zou je graag aandoen?

Groetjes

Het is de bedoeling dat de reis beetje rond…Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam gaat en als er tijd over is nog kan er vast nog iets leuks bij.

groetjes kenneth

Hey Kenneth,

Toevallig, ik heb dezelfde plannen. Zou graag vanaf oktober richting Zuid-Oost Azië gaan. Ben net afgestudeerd (sociologie), dus heb alle tijd om te reizen.
Over mezelf: ben 25 jaar en woon in Nijmegen. Heb al eens door India gereisd, en dat was een waanzinnige ervaring!
Qua reizen houd ik van een mix van alles: veel van het land zien, cultuur, natuur, sportiviteit, maar ook af en toe een dagje lui zijn. Ben wel avontuurlijk ingesteld.
Je plannen wat landen betreft sluiten wel bij mijn wensen aan, alleen zou ik graag nog Indonesië verkennen.
Laat maar wat horen als het je wat lijkt.

groetjes Marloes

Hee marloes

Mijn plannen kwa landen zijn nog niet helemaal bekend, maar dit is wel iets in grote lijnen neer gezet. Maar op het moment dat je een reisgenoot hebt zul je afspraken moeten maken waar je allemaal beetje naar toe wil. Ik ben vrij flexibel en Indonesië is idd ook een erg mooi land heb ik gehoord. Mij tante komt daar vandaan maar die woond volgens mij in Australië nu.

Klopt inderdaad ja de lijnen zijn beetje zelfde…

Groetjes kenneth