Ik begin in Okt/Nov mijn reis van 3 à 4 maanden in Bangkok,
om eerst in Thailand rond te reizen en vervolgens
naar Cambodja te gaan. Wie weet ook nog naar Laos of Vietnam.
Maar ik sta ook zeker open voor andere ideën.
Ik zoek een spontane reisgenoot (m/v), die in ieder geval met mij de reis wil starten.
Zelf ben ik 19 jaar en gestopt met de studie ‘communicatie’ in Groningen, waar ik ook woon.
Ik ben graag creatief bezig met fotografie en (grafisch) ontwerpen.
ik zoek ook een 3-4 maand rond te trekken in zuid oost azie ( indonesie , thailand, filipijnen, maleisie, west papua) maar ik kan wel pas vertrekken begin mei 2010, indien je deze periode ook past, mag je altijd contact opnemen want ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot
Hej Kevin,
Mei is voor mij te laat, maar wel erg leuk dat je min of meer dezelfde reisplannen hebt.
We kunnen altijd wat tips en dergelijken uitwisselen!
Groetjes, Britte
Ik wil ook die kant heel graag opgaan, en voor dezelfde periode ongeveer! Alleen zou ik iets later willen vertrekken, rond half december…Is dat een probleem?
Hej Willemijne,
leuk dat je dezelfde plannen hebt, maar ik ben van plan om in oktober weg te gaan. Voornamelijk omdat ik in februari weer terug moet zijn. December is dus helaas te laat.
Groetjes, Britte
Heej! Ik (Annick 21 jaar, voor een half jaartje even geen student Nederlands recht) wil ook in oktober die kant op, omdat ik het misschien toch wel jammer vind om alleen te gaan, lijkt het me leuk om met iemand anders te gaan! Ik weet niet of jullie ook de behoefte hebben om vrijwilligerswerk te doen? Ik wel heel sterk en dit lijkt me wel wat: http://www.isan-survivor.org/ wil er iemand mee voor 2/4 weken?
Ik vertrek 2 november naar Bangkok. Ben er in totaal 80 dagen. Ga eerst noord thailand doen maar wil vervolgens ook Noord Laos, Cambodja en misschien Vietnam doen, daarna zuid Thailand. Enig idee wanneer je in een van die landen zou zijn ? Misschien kunnen we een stukje samen reizen.
Ben benieuwd wat je allemaal van plan bent
Ik ben trouwens 21, net klaar met mijn bachelor rechten en heb enorm veel zin in de reis:D
Ik heb ook plannen om eind oktober richting Azie te gaan en ook te beginnen in Thailand. Ik ga uiterlijk volgende week de tickets boeken omdat de reis er nu toch wel snel aan zit te komen. Ik ben van plan om ongeveer 4,5 maand te blijven en de volgende landen te bezoeken; Thailand, Loas, Cambodja, Vietnam en mssn ook wel Maleisie en Indonesie. Het doel van deze reis is toch wel om zo veel mogelijk te zien en natuurlijk veel lol te maken. Het liefst begin ik de reis niet alleen want met zn tweeen is het toch gezelliger en makkelijker. Ik ben een spontane jongen van bijna 24 en net afgestudeerd en om mijn studententijd af te sluiten ga ik daarom nog een mooie reis maken. Heb je belangstelling? mail me dan; [EMAIL=“pieter_vermeer@hotmail.com”]pieter_vermeer@hotmail.com
Mocht er onduidelijkheid zijn over mijn plannen… ik wil beginnen met vrijwilligerswerk in Thailand (of Laos of Cambodja) in oktober en dan reizen en mijn trip wil ik afsluiten door te leren surfen op Bali:D, half januari weer terug naar Nederland!!!
Het zou mssn wel leuk zijn om de trip samen te beginnen in thailand, ik weet niet wat jou plannen zijn om te vertrekken (ergens eind oktober) maar vrijwilligerswerk lijkt me zeker wel een leuke uitdaging. Ben net terug van het gemeentehuis, paspoort verlengen dus ik kan volgende week ook mijn ticket boeken. Laat me weten!
Ik wil vanaf begin oktober tot eind november door cambodja/vietnam/laos reizen, zit op dit moment in India, delhi, en ga eerst hier rondreizen… Ik studeer ook in groningen, geneeskunde, en ben er nu tussen bachelor en master door even drie maanden tussenuit!
Misschien kunnen we ergens meeten? Welke datum kom jij aan in Bangkok?
Liefs Celine
Hoi, allemaal goede plannen!
Zelf kom ik in bangkok aan op 5 oktober… heb wel een plan… maar het lijkt mij leuk met mensen mee op reis te gaan!
2 dingen wil ik sowieso doen, cambodja bezoeken en de eilanden…
Lijkt het je wat, laat dan nog een berichtje achter
Groeten, Ton
hallo iedereen,
Ik kom eind oktober (rond 20ste), in Bangkok aan, om van daaruit 4 à 5 maanden in Z-O Azië rond te trekken als eerste deel van een wereldreis.
Ben van plan om via het noorden van thailand, laos binnen te komen om zo naar Cambodja (Angkor wat) te gaan.
Daarna wil ik landen als vietnam,Fillipijnen of Maleisië aan doen. Om zo via
Indonesië in australië te geraken.
Zou veel toffer zijn om samen met iemand (of meerdere pers.) te kunnen vertrekken, of een stukje samen te reizen.
Zelf ben ik op zoek naar een mix van van cultuur, avontuur (jungle trekking), sportief (wat surfen,duiken of een rafting of zo).of gewoon ook genieten en relaxen en op tijd een feestje.
Spreekt dit je aan, laat dan iets weten;
groetjes Tim…
Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.
Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?
20 oktober kom ik samen met een vriend van mij aan in Bangkok.
De plannen zijn om zo’n 2,5 maand door azie heen te trekken.
Thailand , Maleisie , Singapore in Indonesie (sumatra java bali)
Met kerst zit ik in singapore denk ik en 2 jan. vliegen we door naar australie. (Perth)
Dus wie weet kunnen we samen een stuk optreken:wereld:
Hej Tim! Ik kom op 22 oktober aan in Bangkok en wil ook via het noorden van Thailand naar Laos, maar weet nog niet wanneer. Wil ook naar Cambodja, en zeker Angkor, maar waarschijnlijk niet via Laos, maar dat weet ik allemaal nog niet.
Ik vlieg op 21 december vanaf Bangkok naar Bali.
Mij lijkt het leuk om een stuk samen te reizen.
hey, ik ga donderdag mijn wereldticket vastleggen en weet dan eindelijk ook mijn startdatum (gaat rond 20ste zijn). Ik ben ook bezig met een blog aan te maken, zal die één v d dagen doorsturen naar de mensen die misschien een stuk willen meereizen. Zodra ik meer weet kunnen we dan is bekijken of we misschien een stuk samen kunnen doen, zou tof zijn.
Groetjes Tim,