ik ben van plan om 1 deze maanden naar Bangkok te vliegen, Cambodja, Vietnam en Laos…En dan naar Australie en met een camper rond te trekken. Niks ligt nog vast maar zoek iemand die ongeveer dezelfde plannen heeft zodat we misschien wel samen kunnen gaan boeken en plannen misschien voor alleen Azie…Sta overal voor open.
Ben zelf van plan begin maart een kleine vakantie te houden in Azie maar dan in Bali en dan een rondreisje richting Jakarta… Maar dat is een hele andere richting dan wat jij hebt! Klinkt spannend je reis en merk aan jou’n verhaal dat je echt gaat rondreizen voor een paar maanden?
nou plannen zijn eind feb. richting Thailand met een reisgenootje…daarna door naar Maleisie en dan naar Bali en Java… In Java tref ik dan een oude vriendin die daar tegenwoordig woont… Zit alleen nog met het ticket naar Bangkok, je moet dan aantonen wanneer je het land verlaat maar wil terugvliegen vanaf Java dus even kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen met 2 enkeltjes…
Ik wil ook ong in maart richting bangkok vertrekken en een deel van Thailand bekijken. Mijn wens is eigenlijk daarna door te gaan naar Nepal en dan een deel van India doortrekken.
Wellicht kunnen we samen Thailand doen en vanuit daar kijken of onze wegen scheiden óf dat plannen worden bijgesteld.
Ik heb zelf ook nog niet geboekt, omdat ik toch echt het liefst samen met iemand begin met dit avontuur, wel zo gezellig en minder eng. Toch?!
Oh ja ik ben 23, avontuurlijk en gek op andere culturen zowel mensen, gebouwen, natuur enzo…
Ha die Lotte, Ik ben Annemarie, 27 jaar, ondernemend, sportief en avontuurlijk. Vandaar dat ik ook een geweldige reis wil gaan maken. Ik vertrek 16 maart naar Bangkok. Ik heb mijn vlucht dus al wel geboekt, maar dat is an ook alles. Ik dacht misschien kunnen we samen (of met een groepje) een stuk door Thailand reizen.
Groeten Annemarie