Azie, maart-juni

Hallo allemaal,

Ik ben Annemarie en vertrek 16 maart naar Thailand. Ik vlieg dan op Bangkok. Het lijkt me leuk en prettig om vooral in het begin niet helemaal alleen te zijn. Is er iemand die ook rond die tijd die kant op gaat, zodat we samen wat kunnen ondernemen? Ik hoor het graag!
Ik ben 27 jaar, werk als juf en heb het nu verdiend om even lekker te genieten van het leven :slight_smile:

Groeten Annemarie

Heey Annemarie,

Ik ben ook aan het kijken voor een reis naar Azie. Ik heb nog geen concrete plannen maar Thailand lijkt mij ookerg mooi. Heb jij al een idee hoe lang je wilt en waar je allemaal heen wilt?

Groetjes Johan (26)

Hoi,

Het enige wat ik nu concreet heb is mijn ticket van 16 maart naar Bangkok. Verder wil ik nog reizen in Laos, Cambodja en Vietnam. Ik wil ongeveer 3 maanden gaan. Ik wil niet alles vastleggen. Ik wil daar ook kunnen doen waar ik zin in heb. Als het leuk is, dan blijf ik en anders ga ik een dag laten bijvoorbeeld weer weg. Misschien ontmoet ik mensen die dezelfde kant opgaan waar ik een stuk mee reis. Dus dat is een beetje mijn idee.

Groeten Annemarie

Hey Annemarie,

Ik zit er ook aan te denken om op reis te gaan naar Azië halverwege maart. Ik heb nog niets geboekt, maar ik zie dat jij op 16 maart naar Bangkok vliegt en het lijkt me net als jou leuker om samen met iemand de reis en de eerste dagen, of misschien wat langer, door te brengen dan alleen.

Zelf ben ik 26 en ben ik van plan om ongeveer 2,5 maand op reis te gaan. Vooral Thailand, Cambodja en Maleisië lijken me erg mooi. Maar over Laos en Vietnam hoor ik ook goede verhalen.

Mocht je nog een op zoek zijn naar een reisgenoot, misschien kunnen we dan samen iets ondernemen? Het lijkt me leuk om wat van je te horen!

Groetjes,

Freek

Hoi Freek,

Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot inderdaad. Het lijkt me een fijn idee om met iemand die kant op te gaan en in het begin iets te ondernemen, twee weten meer dan een. Als je besluit om rond die datum te gaan kunnen we wat afspreken in Thailand en misschien vertrek je wel dezelfde dag. Voor meer informatie/vragen kun je me mailen op [EMAIL=“annemarie_tje@hotmail.com”]annemarie_tje@hotmail.com

Groeten Annemarie