Ik ben opzoek naar een reis genootje. Niet om alles volledig samen te doen maar wel dat we bij elkaar terecht kunnen. Tuurlijk heel leuk om ook dingen samen te doen zoals mooie plekken bezoeken of samen door te trekken naar een ander deel of elkaar tips te geven.
Mijn naam is Janneke en ik ben 20 nu nog 20 december word ik 21. Ik ben zelf al in Afrika en Maleisië geweest met mijn ouders en twee zusjes. Nu wil ik graag een mooie reis zelf maken. Mijn hobby’s zijn hockey en creatief bezig zijn. Ik ben gek op kids en werk nu ook in een kinderdagverblijf. Niet wat ik wilde dus ik wil ook verder maar wat ik wil weet ik nog niet.
Ik ben benieuwd naar de mensen die zelf ook rond deze tijd op dezelfde plekken zijn.
Let me know.
Hi Janneke! Ik ga ook begin maart naar Azie, ik begin in Bangkok, dan naar het zuiden van thailand om daarna richting Cambodja, Vietnam en Laos te gaan. Ik ben Karlien, ben 21 jaar en net klaar met mijn studie European Studies in Den Haag. Stuur me anders even een berichtje als je het leuk lijkt om een paar dagen/weken oid op te trekken in Azie!
mijn naam is Roosje en 19 jaarIk ga midden of eind maart naar Nepal voor een paar weken vrijwilligerswerk en zou daarna graag nog een paar weken door ZO Azie willen reizen. Misschien heb je tips of lijkt het je leuk om een paar dagen samen te reizen.
Hallo! Ik ben in die periode ook in Azië! Ik kom 22 maart aan in Bangkok en ga vanuit daar naar het noorden richting Laos, Cambodja, Vietnam, Zuid-Thailand en Maleisië! Ik ben Loes, 23 jaar en in oktober mijn studie Communicatie in Groningen afgerond. Lijkt me heel gezellig om een stukje samen te reizen. Hopelijk hoor ik van je!
Ik ben Annette, 26 jaar, kom uit Amsterdam en ik vlieg 8 maart naar Bangkok om voor 3 weken lekker rond te trekken door Zuid Thailand. Ik heb nog niks gepland behalve een ticket geboekt. Ik hou van zon zee strand, cultuur en wil ook graag een keer naar een full moon party.