Hoi allemaal!
Mijn naam is Kirsten en ik woon in Groningen. Nadat ik na mijn havo een jaar in Amerika heb gezeten ben ik hier de opleiding Sport, Gezondheid en Management begonnen maar ik heb nog niet heel lang geleden besloten om na mijn 2e jaar hier toch mee te stoppen omdat het totaal niet is waar ik mezelf later in zie werken.
Omdat ik niet overhaast wil beginnen aan iets anders ga ik er weer een jaartje tussenuit en graag wil ik in dit jaar nog een tijdje reizen.
Een vriendin van mij uit Amerika gaat in april trouwen, dus in maart wil ik die kant weer op gaan om daar bij te zijn.
Daarnaast speel ik softbal en het seizoen is eind september afgelopen, dus ik zit er aan te denken om in oktober richting Azië te gaan om hier voor ongeveer 3 maanden te reizen. Thailand wil ik sowieso zien en verder zit ik te denken om rond te gaan reizen in Cambodja, Laos en Vietnam. Concrete plannen heb ik totaal nog niet, maar ik zou graag in contact willen komen met iemand die ongeveer hetzelfde plan heeft zodat we samen kunnen gaan, want dit lijkt me leuker dan om dit in je eentje te doen.
In mijn ‘plannen’ ben ik wel flexibel en ik sta zeker open voor als jij net nog iets andere plannen hebt of als je eventueel nog iets langer zou willen blijven.
Zelf ben ik iemand die graag leuke dingen doet, houdt van spontane acties, mooie feestjes zeker niet over slaat, maar ook juist de cultuur daar graag wil zien.
Daarom ben ik ook op zoek naar iemand die hetzelfde hierover denkt, want met een saai iemand die nergens van kan genieten wordt het natuurlijk niet veel leuker ;).
Als jij je hierin kunt vinden en dit avontuur graag samen met mij aan zou willen gaan, stuur me dan even een berichtje en dan kunnen we misschien wat plannen maken!
Hope to hear from you!
Groetjes, Kirsten.
hey,
ik ga eind augustus naar singapore om vanuit daar in ongeveer 3,5 maand door de omliggende landen te reizen. Zag dat jij dit ook wilde gaan doen.
Groeten Cecilia
Hoi Cecilia,
Dat klopt, wat zijn jou plannen en welke landen wil je allemaal gaan bezoeken?
Ik vertrek 25 augustus naar Singapore om naar een aantal dagen naar maleisie te vetrekken daarna wil ik nog graag naar Laos, myanmar, vietnam, thailand, Cambodia. ik wil graag meer over de verschillende culturen leren, lekker eten want daar staat azie om bekend en wat relazen af en toe.
Groeten Cecilia
zag dat je ook op around the globe staat
Hallo Kirsten & Cecilia!
Ik ben ook bezig om een mooie Azie trip te plannen voor 3/4 maanden. Vertrek in eind oktober, begin november. Ik denk aan:
Nepal (vrijwilligerswerk) , Myanmar, Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Filipijnen, Maleisie… (hierin moeten uiteraard nog keuzes worden gemaakt haha)
Er staat nog niks vast! Ik hou ervan om nieuwe culturen te leren kennen en daarin helemaal ondergedompeld te worden.
En ik ben zeker in voor een feestje op z’n tijd!!
Misschien leuk om samen plannen te maken?
Groetjes
Danieke
Hey Danieke,
Uit ervaring weet ik dat het in Nepal in de maanden december en januari als de zon onder is erg koud is, weet je al wat voor vrijwilligers werk je wilt gaan doen?
Ik vertrek 25 augustus al richting Singapore om naar een aantal dagen door te reizen naar maleisie en dan hoopelijk door te reizen naar Thailand, Myanmar, laos, cambodja en Vietnam of dit allemaal gaat lukken weet ik niet, dat ga ik van zelf achterkomen. Laat maar weten wanneer je zeker weet dat je gaat dan zal ik laten weten waar ik op dat moment begeef, misschien kunnen we dan nog samen reizen. Voeg me maar toe op facebook Cecilia binck.
Groetjes,
Cecilia
**Wieben ik?
**
Ikben Edwin 26 jr een enthousiaste/spontane/sociale/ persoon. Met praktische ensportieve instelling. Die een open persoonlijkheidheeft en een mensen mensentype is. Verder ben ik een creatief denker met een nieuwsgierige enavontuurlijke/reislustige houding. Ik ben erg van het spontane en onbevangenleven.
lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen
Tel0652195605
Groetjes Edwin