Gezellig reisgenootje gezocht Thailand/laos/vietnam/Cambodja? (liefst vanaf augustus)

Hoi allemaal!

Ik ben Hester, 24 jaar en woonachtig in Groningen. Vorig jaar heb ik twee maanden gereisd door Indonesië, Maleisië en Thailand en sindsdien is het gaan kriebelen om nog meer van Azië te zien. Op het moment dat ik in het zuiden van Thailand zat was het erg slecht weer en heb ik weinig gezien. Daarom wil ik nog erg graag terug naar Zuid-Thailand. Ook sta ik open om andere plekken in Thailand te bezoeken. Verder wil ik graag naar Laos, Cambodia en Vietnam maar ik sta open voor allerlei suggesties!. Mijn idee van reizen is cultuur snuiven, genieten van de mooie natuur en relaxen op mooie strandjes. Ik hou van zowel actieve dingen (jungletochten etc) als rust. Af en toe een feestje vind ik leuk maar dit is niet waar reizen voor mij om draait. Ik ben een spontaan en gezellig persoon en kan me goed aanpassen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!! Het liefst vertrek ik in augustus en ik wil zo’n 2 a 3 maanden reizen.

Groetjes Hester

Hoi Hester, leuke oproep! Ik ga zelf vanaf 19 juli een maand naae Azië en ik start in Hanoi, misschien leuk om een stuk samen te reizen als je vanaf 19 juli al kunt… Ik ga met nog een meisje die ik hier via dit forum heb gevonden.

Groetjes Kim

Sent from my GT-I9305 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hoi Hester!
Wat een leuke plannen heb je! Komen grotendeels overeen met de mijne :)… Zelf wil ik ook graag een paar maanden backpacken in Azië en zou dat graag met een reisgenootje doen. Wel ben ik ook van plan vervolgens naar Australië te gaan om daar werk en reizen te combineren. Ik zou graag in november willen vertrekken, aangezien ik dan genoeg gespaard heb…
Ik ben 23 jaar en woon dicht bij Zwolle. Groetjes!

Hoi hoi,

Ik ga zelf begin augustus op vakantie voor 3 weken en ga ook graag richting Laos. Ik ben daar ook nog niet eerder geweest. Heb je inmiddels al enig idee hoe je reis eruit gaat zien?
Wanneer vertrek je naar Azië?
Groetjes, Heleen.

Via Wereldwijzer app

Hoi Heleen,

Ik zie nu je reactie op mijn oproep:) Heb je net een bericht gestuurd.

Groetjes Hester

Hoi Yvonne!

Zou je ook eerder weg willen?

Groetjes Hester

Hallo

Ik heb voornemens voor ± 2 weken thailand in midden september met vertrek vanaf 6 september.

Komt dat min of meer overeen met je plannen?

Groetjes,
Gabriela

Forum Admin Brake:

Gelieve geen emailadressen te vermelden,best kan je een PB berichtje versturen !!!

Hoi Hester,

Ik ga begin sep naar Bangkok en daarna zie ik het wel… :-)… Heb je nog tips?

Thanks…

Groet Peter

voor hoe land ga je naar thailand pieter en wnr vertrek je juist?

Ik ga minimaal 3 weken en vertrek binnen nu en 1 september… Ben eigenlijk heel flexibel :-)…

Hoi gabriella,

Ik zit nu in zuid thailand en vlieg de 26e naar cambodja voor ongv twee weken denk ik. Waar wil jij heen?

Groejes hester