Eigenlijk heb ik nog geen concrete plannen gepland maar ik zou graag in het voorjaar van 2014 (begin maart) een reis plannen naar Azië. Ik heb nog geen concrete planning maar mijn idee is om naar Bangkok te vliegen, en dan langs de kust naar Vietnam af te reizen, later wil ik ook Laos meepakken. Ik wil dit voor ongeveer twee maanden gaan doen.
Ik ben een vrouwelijke studente van 22 jaar en zoek een reisgenoot van dezelfde leeftijdscategorie. Verder ben ik echte doener en lekker spontaan, al hou ik er wel van om relaxt te doen. Verder ben ik opzoek naar iemand die net zo gezellig is als ik en graag de mooie dingen in de wereld wilt zien.
Laat het me weten als je interesse hebt om met me mee te reizen. Ik vind het namelijk nogal een drempel om helemaal alleen te gaan.
Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Groet,georgessiam.:chin:
Ik ben zelf in februari in Thailand en vertrek ook alleen richting Laos/Cambodja/Vietnam. Ben een jongeman van 21 en heb net me bachelor afgerond, dus maar even een gapyear ingepland. Ik hou best wel van avontuur (skydiven/bungee jumpen/gibbon experience/duikbrevet halen), maar ook om lekker op het strand te liggen. Het lijkt me ook een leuk om een deel van de reis samen met iemand te doen, aangezien het me eerste backpackreis is. Laat me maar weten als dit je aanspreekt.
Bedankt voor je reactie!
Heb jij al een beetje een planning? Ik wil begin maart gaan denk ik… Maar wil pas boeken als ik eind november bericht krijg of ik op mag voor mijn verdediging (ben momenteel aan het afstuderen).
Ik heb helaas hoogtevrees maar ben zeker iemand die wel van een uitdaging houdt
Oewh, dat is nog even spannend dus. In ieder geval veel succes met afstuderen. Ik begin op 15 februari in bangkok (daarvoor een paar dagen in dubai om te skydiven) en wil in ieder geval half april in maleisie zitten om te duiken en in mei naar indonesie gaan om daar te surfen en wat vrijwilligerswerk te doen.
Tussen half februari en half april heb ik een globale planning om Thailand/Vietnam/Cambodja en deels Loas te bekijken, zoals van het noorden naar het zuiden van vietnam gaan, Angkor Wat bezoeken, relaxen in Phuket. Maar dat is maar een globale planning en staat alles behalve vast. Weet jij al wat je ongeveer wilt zien in je reis?
Hoi Roxert. Ik heb een beetje het zelfde als jij! Wil graag reizen in Azie maar niet alleen. Voor mij zal het ook de eerste keer zijn.
Om meer over elkaar te weten is het misschien handig om contactgegevens uit te wisslen ? (vind het wat naar om alles hier op te zetten)
Eind februari/begin maart wil ik naar Bangkok vliegen. Vanuit daar een reis van ongeveer drie maanden door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja(deze volgorde).De reis wil ik over land doen (de grenzen over).
Ik ben ben Eline, 23 jaar, woon ik Den Haag en ben net gediplomeerd als verpleegkundige.
Graag hoor ik van je.
Hi! Ik ga begin maart richting Thailand om daarna naar Cambodja, Vietnam en Laos te gaan (of in andere volgorde…). Ik ben ook een vrouwelijke (ex) student van 21 jaar, net klaar met European Studies in Den Haag en nu druk in de weer met het plannen van mijn reis. Stuur me anders even een pm als je meer duidelijkheid hebt over je reis!
ik ga verhuizen naar thailand …planning rond mrt-april-mei te verhuizen. zal wat maanden in verschillende steden verblijven …beginnende met Bangkok, Udon, Pattaya, koh Samui, chang mai ed. zal auto huren en/ of motorscooter.
mocht u of iemand interesse hebben om samen wat rond te reizen en het land verkennen. of misschien verblijf tijdelijk in mijn appartement tegen betaling…(altijd goedkoper dan een hotel)…via pb informatie svp. thanx
Mijn naam is Martijn en ben 22 jaar. Ik arriveer op 14 Februari in Thailand om vanuit hier mijn backpackreis te starten!
Zijn er nog meer mensen die rond die tijd in Bangkok zijn?