Eigenlijk heb ik nog geen concrete plannen gepland maar ik zou graag in het voorjaar van 2014 (begin maart) een reis plannen naar Azië. Ik heb nog geen concrete planning maar mijn idee is om naar Bangkok te vliegen, en dan langs de kust naar Vietnam af te reizen, later wil ik ook Laos meepakken. Ik wil dit voor ongeveer twee maanden gaan doen.
Ik ben een vrouwelijke studente van 22 jaar en zoek een reisgenoot van dezelfde leeftijdscategorie. Verder ben ik echte doener en lekker spontaan, al hou ik er wel van om relaxt te doen. Verder ben ik opzoek naar iemand die net zo gezellig is als ik en graag de mooie dingen in de wereld wilt zien.
Laat het me weten als je interesse hebt om met me mee te reizen. Ik vind het namelijk nogal een drempel om helemaal alleen te gaan.
Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Groet,georgessiam.:chin:
Ik ben zelf in februari in Thailand en vertrek ook alleen richting Laos/Cambodja/Vietnam. Ben een jongeman van 21 en heb net me bachelor afgerond, dus maar even een gapyear ingepland. Ik hou best wel van avontuur (skydiven/bungee jumpen/gibbon experience/duikbrevet halen), maar ook om lekker op het strand te liggen. Het lijkt me ook een leuk om een deel van de reis samen met iemand te doen, aangezien het me eerste backpackreis is. Laat me maar weten als dit je aanspreekt.
Bedankt voor je reactie!
Heb jij al een beetje een planning? Ik wil begin maart gaan denk ik… Maar wil pas boeken als ik eind november bericht krijg of ik op mag voor mijn verdediging (ben momenteel aan het afstuderen).
Ik heb helaas hoogtevrees maar ben zeker iemand die wel van een uitdaging houdt
Oewh, dat is nog even spannend dus. In ieder geval veel succes met afstuderen. Ik begin op 15 februari in bangkok (daarvoor een paar dagen in dubai om te skydiven) en wil in ieder geval half april in maleisie zitten om te duiken en in mei naar indonesie gaan om daar te surfen en wat vrijwilligerswerk te doen.