3 maanden Zuid-Oost Azië (Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja) vanaf 30 nov. '10

Dag!

Ik heb al eens eerder een berichtje gepost, maar ondertussen begint mijn reis steeds meer vorm te krijgen, backpack gekocht en vliegticket geboekt, daarom nog een keertje een berichtje :slight_smile:

30 november vlieg ik naar Bangkok om aan een rondreis van 3 maanden te beginnen (Thailand, Laos, Vietnam & Cambodja). Ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om de eerste tijd samen met mij te reizen. Ik denk er zelf aan om na Bangkok te beginnen met Chiang Mai en evt. Pai, maar sta ook open voor andere toffe dingen. Ik heb dus nog niet veel gepland en wil ook niet te veel van tevoren plannen. Half december heb ik met twee vriendinnen afgesproken om elkaar te zien in Thailand, dat is het enige wat vaststaat. Waar precies staat ook nog niet vast.

Het lijkt me wel erg fijn, om samen met iemand te beginnen met reizen. Daarom mijn oproepje. Is hier iemand die van begin tot half dec zin heeft om samen te reizen?

Maar ook als je je misschien in januari of februari ergens op mijn route bevindt is het wellicht leuk om elkaar te ontmoeten…

Wat over mezelf; ik ben 26 jaar, net afgestudeerd en wil voor dat het ‘echte leven’ begint nog even lekker op reis! Ik heb Social Work gestudeerd, doe invalwerk in de hulpverlening en werk in een kroeg. Daarnaast ben ik veel met muziek bezig en ben ik een echt mensen-mens en hou ik van veel leuke dingen doen samen met anderen, maar ja, wie niet, haha.

Qua reizen is het de eerste keer dat ik zo ver weg ga en dan ook nog eens alleen. Maar ik ben iemand die heel veel dingen leuk vindt en niet moeilijk doet. Ik wil gewoon een te gekke tijd gaan hebben en wel zien wat de dagen me zullen gaan brengen.

Ik hoop dat er veel mensen reageren :cheer:

Groetjes Marieke

Hey!

Ik ga van 7 december tot 27 december naar het zuiden… Ik heb daar een vriendinnetje wonen… Ik zoek dan niet geheel een reispartner maar misschien vindt je het wel leuk om te meeten op het eiland Kho Phangan of Kho Samui… daar bevint ik me namelijk…

Ik ben zelf 24 jaar en mijn naam is Sanne :stuck_out_tongue: hahaha lijkt me wel handig! Ik ben er al eerder geweest en ken de do’s en dont’s.

Liefs Sanne

Hai Marieke,

Wat een lekkere vooruitzichten hebben we he! Ik land 3 december op Bangkok, heb nog niet echt plannen, maar misschien kunnen we in Bangkok even meeten? Gewoon voor de gezelligheid, om wat tips met elkaar uit te wisselen en wie weet om nog verder mee door te reizen?

Kijk maar, je kan me altijd mailen: [EMAIL=“nikki.kuijs@hotmail.com”]nikki.kuijs@hotmail.com

Groetjes!

Heey Marieke,

Op 11 januari vertrek ik naar Hanoi, om vervolgens naar het zuiden van Vietnam te reizen, door Cambodja te gaan en tot slot Laos aan te doen. Ik ben niet echt op zoek naar een reisgenoot, maar het lijkt me leuk om veel mensen te ontmoeten en tips uit te wisselen!
Hoe is het nu daar? Waar ben je op dit moment? Heb je nog tips, dingen die ik zeker mee moet nemen, of juist absoluut niet nodig heb (en wel op alle paklijsten staat)…

Ik hoor het wel!
Groetjes Nienke

Hey Marieke,

ik vertrek later dan jij, dus ik weet niet of jij dan nog steeds in thailand bent? Ik kom 3 jan aan in Bangkok en wil dus wel eerst graag Thailand zien voor ik verder trek (plan is nog niet heel duidelijk: cambodja, laos, maleisie?).
Groetjes Annelijn

HA Marieke,

16 december tot 22 januari reis ik rond in Vietnam of Laos of Cambodja. Ik vlieg in ieder geval op Ho Chi Minh heen terug van Hanoi en heb geen verder plannen. Reis alleen en zou het leuk vinden om zo nu en dan samen te reizen.
Wie weet kunnen we ergens afspreken onderweg.
Gr Andre
Ik hoop wat van je te horen

Dag mensen,

Ik ben nog nooit in mijn eentje op verre reis geweest en ben bereid met wie dan ook tijdelijk samen rond te trekken. Ik vertrek 4 december met de fiets naar bangkok. sorry, ik bedoel met het vliegtuig.
En dan zie ik wel…

Doorkletsen, samenreizen?
Mijn mailadres is [EMAIL=“eric@ig.net”]eric@ig.net

Gr. eric

Hoi Marieke,

Ik ben net aangekomen in Bangkok vandaag en mij lijkt het toch ook wel fijn om even met iemand op te reizen. Kom vast ook nog wel mensen tegen, maar op deze manier kan het ook. Ik weet niet of wij elkaar kunnen meeten, ik ben er immers nu al en ga begin deze week door naar Laos. Zie ook mij oproepje. Maar als je begin december in Laos bent kunnen we misschien iets afspreken. alvast een goede reis!

Groetjes Marike

Hey Marieke!
Ik ben van 11 december t/m 23 februari in ZO-Azië en wil Thailand, Cambodja en Vietnam bezoeken. De eerste 4 weken zijn voor Thailand, vervolgens 2 weken Cambodja en daarna nog Vietnam. (wijzigingen daargelaten)
Ook ik wil nog even van m’n vrije tijd genieten en als afsluiter dus deze grote reis. Werk ook in de kroeg en houdt van muziek, dat komt dus goed uit haha! Stuur me even een mailtje als je zin hebt, dat is wat handiger dan elke keer op dit forum kijken… :).
Misschien tot ergens in ZO-Azie…!
Groetjes Erik (24 jaar)
gnieder_hurkje@hotmail.com

Leuk alle reacties!
Lijkt me tof om jullie te ontmoeten!
Ik ben nu in Chiang Mai, als er mensen op het moment daar zijn en zin hebben om wat af te spreken, laat het me weten!! Wil over een paar dagen een paar dagen naar Pai gaan denk ik…
groetjes Marieke

Hallo,

Goed idee om naar Pai te gaan. Heb ik aantal jaren geleden ook gedaan met een motor echt heel tof helemaal binnendoor. Van Chiang Mai naar Pia. Ik heb toen volgens mijn ergens in Pai op een soort van huisjes park geslapen.Je daar een bruggetje daar moet je over en aan de andere kant in een wit huisjes park. Erg leuk daar destijds,veel backpackers erg gezellig.
Ik zit half december in Hanoi dus als er niemand in de buurt is??
we stay in contact.

Groet,
Andre

wat heerlijk… al die verhalen. Ben zelf ook enorm aan het aftellen.
Vlak voor oud en nieuw begin ik in Hanoi en vertrek de 20e januari weer uit HCMC. En kan me er enorm op verheugen!!!
… en ben dus erg jaloers op degenen van jullie die al in ZO-Azie zijn.

Heel veel plezier!!!
En als mensen in januari in Vietnam zijn… wie weet komen we elkaar ergens tegen.

Happy travels everyone!!!