Spannend! Het is nu voor 99% zeker: Ik ga op reis! Bestemming: Zuidoost Azië voor 3 a 4 maanden.
Ik heb er ontzettend veel zin in! Het enige waar ik echt tegenop zie is de reis en de eerste dagen… In mijn uppie in zo’n grote stad als Bangkok…
Dus bij deze mijn oproep: Wie vliegt er ook rond deze tijd naar Thailand en vind het leuk om de reis en de eerste paar dagen samen te beleven? (als het klikt en we hebben dezelfde plannen kunnen we natuurlijk langer optrekken :))
Ik ben trouwens 25 jaar, en heb enige reiservaring.
Hoi! Ik ben van plan in januari ook naar Bangkok te vertrekken! Het liefst rond 3 januari, ligt er een beetje aan wanneer de goedkoopste vliegtickets te verkrijgen zijn. Ik wil deze vliegreis ook niet in mijn eentje maken, dus laat he me maar weten! Heb jij al een ticket?
Hoi Ingrid,
Ik vlieg 22 januari met EVA naar Bangkok. Mijn eerste verre reis, en mijn eerste reis alleen. Super veel zin in, maar inderdaad… die vlucht en de eerste paar dagen Banmgkok zie ik het meeste tegen op…
Mocht je ook de 22e vliegen laat je het me dan weten?
Groetjes Thea
Hoi, ik wil ook graag in januari richting Thailand voor ongeveer 3 tot 4 weekjes. Zie er ook tegenop de reis in mijn eentje te maken dus wie weet? Of heb je al iemand gevonden? Groetjes, Irene
Ik heb inmiddels mn ticket geboekt en vlieg 13 januari naar Thailand… Ik heb nog geen reisgenootje maar ik verwacht dat ik daar niet de enige backpacker zal zijn
Mocht iemand ook rond die tijd vliegen kunnen we misschien wel wat afspreken?
Veel plezier allemaal met de voorbereidingen!
Hoi reizigers,
Midden januari kom ik vanuit Cambodja ook naar Bangkok om vanuit daar naar het zuiden te reizen. Ik heb 2 weken voor het zuiden van Thailand en vanuit daar wil ik naar Maleisie en dan begin maart voor 1 maand naar Indonesie tot 1 april. Lijkt me leuk om samen te reizen! Ben 25 jaar en vanaf september al aan het backpacken, zit nu in Vietnam!
Hey!
Ik vlieg 5 januari naar Bangkok! Heb er erg veel zin en kijk er absoluut niet tegenop! Heb al enige reis ervaring en het komt altijd weer goed.
Ga voor vier maanden op reis, doe Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam, Papua en Bali. Mocht je zin hebben om ergens een borrel te gaan drinken
en onze reizen te delen dan hoor ik dat graag! Veel plezier allemaal!!! En sucees…
Ik heb nog wel een vraag: Ik heb totaal geen zin om van dag tot dag te plannen waar ik naar toe ga. Ik begin in Thailand, dat staat vast. Daarnaast wil ik naar Vietnam en evt Laos Cambodja.
Heeft iemand tips voor een globale reisroute of plekken die ik zeker gezien moet hebben?
Is het voor Vietnam handig om een visum op zak te hebben of kan je dat ook gemakkelijk daar regelen? Ik weet namelijk nog niet of ik naar Vietnam wil vliegen of via land aankom…
Nicole dijk, hoe bevalt het overal daar? gaat dat allemaal goed? en reis je alleen nu?
Ik ga binnenkort ook alleen nl. febr. Thailand en hopelijk Loas, Vietnam, Maleisie etc…