Hi! Mijn naam is Rinske en ik ben van plan om eind januari naar Bangkok te vliegen voor 6 - 8 weken reizen door azie. Ik heb in het verleden zowel samen als alleen gereisd en weet dat voornamelijk in het begin het chill is om samen te beginnen. Ik heb nog geen exacte plannen, maar zoek dus eerste instantie iemand om samen in thailand te beginnen en wie weet daarna nog meer! Lijkt het je leuk om een avontuurlijke vakantie te hebben met lekker feesten, cultuur opdoen en leuke mensen ontmoeten? Reageer dan! Groetjes
Rinske,
Ik vertrek 15 januari voor 40 dagen naar Thailand! Voor mij wordt het de eerste keer, dus ben erg benieuwd! Heb jij al een ticket e.d. geboekt? Ben zelf erg benieuwd naar ervaringen van andere en hoe het alleen reizen zal bevallen! Een reisgenoot voor de eerste dagen is zeker niet verkeerd inderdaad.
Groetjes Roel!
hallo, Rinske, ook ik ben van plan om in januari voor 6 á 8 weken naar Thailand te gaan. Beetje de koude periode hier ontvluchten, relaxed wat rond trekken en de tijd op een fijne manier door brengen. Ik heb nog niet zo veel ervaring. Ben vorig jaar voor het eerst geweest wat mij prima is bevallen. Misschien leuk om gelijkgestemde mensen te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en nieuwe ideeën op te doen. groetjes, Walter
Hey,
Ik ben ook van plan om in jan/feb voor een week of 4 naar Thailand te gaan.
Misschien lijk het je leuk om samen te reizen.
Groetjes Jolijna
hallo Jolijna, leuk dat je gereageerd hebt. Misschien leuk om eens nader kennis te maken en te zien of de interesses 'n beetje overeen komen. Ik heb nog niet geboekt maar denk dit binnen nu en enkele weken te doen. Voor mij zelf heb ik besloten in elk geval te gaan. Vorig jaar is mij gewoon geweldig goed bevallen. Ik ben er helaas niet zo goed in thuis hoe het allemaal werkt op deze site en of iedereen mijn persoonlijke gegevens te zien krijgt als ik die in dit bericht vermeld. Hopelijk hoor ik nog iets van je.
groet, Walter
Hoi allemaal,
Ook ik heb de stap gezet om voor het eerst alleen op reis te gaan naar thailand. Lijkt mij ook wel fijn om de reis samen op te starten!
Ik vetrek 15 januari met een rechtstreekse vlucht.
Misschien hoor ik nog wat van jullie
…
ik vertrek 11 januari non-stop
Ik vertrek ook 15 januari! Kom de 16e in begin van de avond aan in Bangkok. Welke guesthouse zit je?
Ook ik plan om februari/maart in Azie door te brengen (nog niks geboekt trouwens). Blijven jullie alleen in Thailand? Ik ben van plan om ook misschien nog Cambodja/Indonesie aan te doen!
Hoi! Ik heb hetzelfde plan als jij en ook nog niks geboekt. Voor de eerste week of paar dagen lijkt het me leuk om samen met iemand te zijn, zodat Bangkok misschien wat minder overweldigend is ;). Evt. interesse? Heb je fb?
Ook ik ga de maand maart voor het eerst alleen naar Thailand. Ben al wel 3x in Inonesie geweest wat zeker ook aan te raden is/
Ik ga op 3 februari een maand naar Thailand. Ik vlieg via Moskou naar Bangkok. Misschien dat 1 van jullie ook rond die tijd in Bangkok zijn? (zelfde vlucht zou wel heel toevallig zijn, maar wel zo gezellig :D)
…
Ook mijn plannen lijken hierop, ik wil eind feb vertrekken (zal rond de 27e worden, ik heb nog niet geboekt) Helaas kan ik niet meer dan 4 weken vrij krijgen dus zal ik eind maart weer terug moeten. Voor het begin zou ik het ook leuk vinden om samen te reizen, dan is Bangkok idd hopenlijk wat minder overweldigend.
Groetjes Tamara
Hey hallo daar! Ik kom 29 januari aan in Bangkok en blijf daar een paar dagen en reis dan richting het zuiden om een beetje de jungle te verkennen en de eilanden aan de oostkant te bezoeken. Daar zal ik me voornamelijk met relaxen, snorkelen/duiken, feesten en sportieve activiteiten gaan bezighouden. Verder zie ik het wel en laat ik alles maar een beetje op me afkomen… Het lijkt mij leuk om alvast wat mensen te spreken die ook rond die tijd die kant uit gaan en misschien daar samen wat te gaan ondernemen. Groetjes Roel
Hallo allemaal,
mijn naam is Pauline (26 jaar) en ik vertrek 1 feb as voor 4 maanden op reis! De eerste vier weken (2 feb tot 5 maart) ben ik in Thailand. Ik land in Bangkok en wil daarna twee weken richting het noorden (eerst khao yai national park dan chang mai) en daarna twee weken naar het zuiden (ko tao en ko phi phi). Het lijkt me erg leuk om onderweg met wat mensen af te spreken samen te reizen.
Iemand toevallig rond dezelfde tijd in dezelfde buurt?
Let me know!!
Groetjes
Hey dames en heren! haha zo te zien reizigers genoeg!
Ik kom 6 februari aan in Thailand, daar blijf ik tot 27 maart en dan vlieg ik door naar java. dit gedeelte en daarbij ook Bali wil ik gaan bezoeken. mijn vluchten liggen al vast en het is allemaal een onderdeel van mijn wereldreis die (vandaag) begonnen is in China!
Zou zeker gezellig en prettig zijn om met iemand samen te beginnen! dus wie wil roept maar!
groetjes suus
Hai! Leuk alle berichten! Ik heb inmiddels wat meer concrete plannen, 25 januari kom ik aan in bangkok, blijf dan 2 weken in thailand om daarna naar vietnam door te reizen! Leuk om van iedereen berichtjes gekregen te hebben, excuses als ik niet teruggemaild heb, maar nogal druk met werken etc. Voor de mensen die eind januari / begin feb in thailand zijn, lijkt het me erg leuk om te kijken of we wat reisplannen op elkaar af kunnen stemmen!
Superveel zin in thailand!!!
groetjes Rinske
@Pauline: Ik kom 1 maart in Thailand aan, eerst een paar dagen in Phuket, dan door naar Khao Sok, koh Smui en dan naar Koh Tao. Ik heb daar al een deal gemaakt met een nederlandse duikschool om daar in 4 dagen mijn open water te gaan halen, en daarna blijf ik denk ik nog even hangen. Dan naar Krabi, Koh phi phi en dan naar Phuket terug, om eind maart weer naar huis te gaan…
Groetjes Cynthia (uit 65)