Hallo ik ben anna en ben 21 jaar.
Ik ben van plan om in januari naar thailand te gaan, eigen verder geen planningen waar in thailand. In ieder geval beginnen in bangkok en daarna maakt het me niet uit. Ik wil veel zien, maar ook relaxen en feesten.
het lijkt me leuk om in het begin een reisgenoot te hebben, misschien voor ook verder. maar dat kan altijd veranderen.
als je een beetje de zelfde plannen hebt let me know.
Groetjes Anna
owh ja vergeten er bij te zetten.
Ik wil voor ongeveer 3 a 4 maanden door thailand reizen of eventueel andere landen bezoeken in azie.
xx
Hey,
Ik wilde graag ook naar Thailand, maar zat eerst te kijken voor rondreis ofzo maar kan nog niet echt wat vinden.
Ik heb maar 2 weken vakantie in januari. Maar wil anders wel een gedeelte daarvan met je mee reizen? Alleen ik wil niet super veel geld eraan uit gaan geven.
Ik weet niet wat je zelf van plan was?
Groetjes Marieke
(19 jaar)
He Anna,
Ik ben 18 jaar en voordat ik ga studeren wil ik nog gaan reizen. Mijn plan is om in januari te vertrekken naar Bangkok en het lijkt me leuk om zeker in het begin een reisgenoot te hebben. Wat ik verder wil gaan doen is vanuit Bangkok door thailand reizen en vervolgens wil ik naar Laos, Vietnam en Maleisie. Lijkt t je leuk om vanuit hier samen naar thailand te vliegen ect, dan hoor ik het wel!
Groetjes Charelle
Zeker geinteresseerd!
Vlieg de 1e of 2e week januari naar bangkok!
Daarna door naar Chiang Mai en vervolgens in Noord Laos de Gibbon Trail doen.
Verder Laos, Cambodja en op het einde Zuid Thailand ontdekken.
Het lijkt me net als jullie fijn om met iemand samen te vliegen en de eerste week (of meer) door te brengen.
Weten jullie al op welke datum jullie willen vliegen?
Gr Martijn