Thailand eind januari voor een kleine 3 weken.

Hallo mensen,

Zoals het nu lijkt ga ik rond 22 januari(kan nog wijzigen) naar Thailand voor iets minder dan 3 weken. (helaas kan ik niet langer vrij krijgen)
Nu bedacht ik mij ineens dat ik hier al jaren een account heb. En laat ik eens polsen of er nog meer mensen die kant op gaan.

Even voorstellen dan maar: Ik ben Wouter, 30 jaar en woonachtig in het hoge noorden. Het plan is om 3 weken te gaan backpacken. Hierbij vlieg ik eerst naar Bangkock en daarna wil ik richting het zuiden. Ik ga natuurlijk maar relatief kort, maar ik wil me echter niet haasten op de reis. Het plan is om richting Koh Tao, Koh Phi Phi en Phuket te gaan… Maar dit laat ik eigenlijk volledig open. (wellicht heb jij betere ideëen :slight_smile: )
Verder wil ik in hostels en dergelijke te overnachten en leuke activiteiten ondernemen. In eerste instantie was het plan om alleen te gaan… Maar wellicht is het leuker om in ieder geval samen met iemand te beginnen.

Zijn er mensen die vergelijkbare plannen hebben?

Hey wouter,

Ik heb inderdaad vergelijkbare plannen. Heb nog niet geboekt. Ik woon ook in het hoge noorden, in Groningen. En jij?

Wil ook een week of 3 gaan. Misschien kunnen we verder contact hebben.

Groetjesss

Hey,

Wat leuk dat je dezelfde plannen hebt en ook nog uit dezelfde stad komt. Gisteravond heb ik mijn tickets geboekt. Op 22 januari vlieg ik naar Bangkock en ik ga op 9 februari weer terug naar Nederland. Ik heb de reis in Thailand verder heel open gelaten… Natuurlijk heb ik heel globaal wel een plan, maar ik wil me nog niet teveel vastpinnen.

Groeten,

Wouter