Backpacken door Thailand:) ( 3 weken ) periode februari 2012

heeeyy there!

Ik ben Carola, een jonge vrouw van 25 jaar, en ik ben op zoek naar een eventuele reisgenoot ( begin van de reis of miss als het goed klikt een langer deel ). mijn plan is om 3 weken te gaan reizen door Thailand, 3 of 4 dagen
Bangkok,en daarna richting het zuiden ( met bijv de trein ). Het gaat mijn eerste backpackreis alleen worden, dus lijkt Thailand mij een leuke, en goed te bereizen bestemming :zon02:, Ik hou van avontuur, cultuur, natuur, lekker eten, lekker weer,strand, en ik ben altijd in voor een feestje:) Let me know als je geinteresseerd bent!!!

Hoi hoi!
Wanneer ben je van plan om naar Thailand te gaan? Zelf vertrek ik op 4 juli naar Bangkok…

Hey Carola,
Ik ben 34 jaar, ben 3 x eerder in Thailand geweest en wil dit jaar weer gaan…maar het werk laat dit jaar alleen toe dat ik alleen in de periode eind juli-eind augustus2011 weg kan.
Verder wel zo’n beetje dezelfde invulling voor de vakantie zo op het eerste gezicht als ik het zo lees, alleen een andere periode…maar als je interesse toch gewekt zou zijn, neem dan zeker contact met mij op.
Doei, Frans.

Ey

Thailand is een top bestemming ben er 2 jaar geleden met een vriendin geweest.
Toen 4 weken door heel Thailand gereisd.

Besloten om nu februari/Maart alleen te gaan.
Wil starten in Thailand en dan richting Laos en Cambodja.
Deze landen schijnen het Thailand van vroeger te zijn.

Weet niet wanneer jij precies vertrekt richting Bangkok??
Ik start mijn reis hier en ga dan weer verder.

Misschien kan ik je wel aan wat tips helpen, of zijn we tegelijk daar??

Groetjes