Thailand reisgenootje gezocht maart 2011

Hallo allemaal,

9 maart vertrek ik voor 3 weken naar Thailand (terugreis 30maart). Ik ben een vrouw van 30 jaar en wil wel weer eens wat van de wereld zien. Ooit al eens rond gereisd en nu begon het weer te kriebelen. Werk laat het niet toe om langer dan 3 weken op pad te gaan maar zeker wel lang genoeg om heerlijk te genieten van wat Thailand te bieden heeft denk ik zo.

Ik weet op dit moment nog niet precies welke kant ik op wil gaan. Het kan zijn dat ik in Bangkok blijf of zuidelijker af reis naar of misschien wel richting het noorden?

Een hotel heb ik ook nog niet geboekt, maar een hostel of hotelletje is zo geboekt bij aankomst toch?
IK zoek een reisgenootje die mee op pad wil (een deel van de reis kan ook).
Ben je in die periode ook in Thailand en vind je het ook leuk om je ervaringen te delen en te genieten van alle geuren, kleuren en activiteiten die Thailand biedt laat me het weten en dan kunnen we misschien samen optrekken.
Oja, geen verplichtingen, easy en vrijblijvend reizen is mijn motto.

Groet,
Wendy

Hoi, ik heb een boeking staan voor een groepsreis (was een beetje impulsief)maar hoor een dezer dagen of het doorgaat, ben intussen van idee veranderd en ga liever gewoon “zelf” . Ik wil in dezelfde periode een paar weken door Thailand reizen. Ik wil even in Bangkok zijn, naar het noorden reizen met de trein denk ik en daar een trektocht maken de jungle in. Ik wil ook nog op een eilandje in een “eenvoudig hutje” de reis eindigen. Dit zijn ongeveer mijn fantasien. Het lijkt me erg leuk om samen te starten, en vanzelf te kijken of onze wensen dezelfde blijken. Zo ja: leuk, zoniet ieder zijns weegs. Tenslotte willen we het allebei leuk hebben op onze vakantie. eerlijk, niet te moeilijk, flexibel, ontspannen, enthousiasme, als lukt gezelligheid. En verder, ik ben ook vrouw, 40 +, sportief en hou van gezelligheid en eigenheid.

hoi

hoi,
Mijn eerste ingeving was ook om een groepsreis te boeken maar dat ga toch te veel verplichtingen en kosten…
Maar klinkt leuk, ik heb ook dergelijke route beetje in mijn hoofd, ook afgaande op aanraders van vrienden die er geweest zijn.
Misschien is het leuk om te mailen zodat we kunnen afspreken voor waar en wanneer in thailand om eens kennis te maken en te kijken of het klikt.
mijn email is wendyvisser80@hotmail.com
gr wendy