Reisgenootje gezocht: Thailand juni/juli/augustus 2011

He allemaal!

Ik (Myrthe, 21 jaar en studente in Utrecht) wil graag eind juni naar Bangkok vliegen om rond te reizen in Thailand en misschien nog andere landen. Ik heb nog niks geboekt en heb niet echt plannen gemaakt, dus erg flexibel! Het lijkt mij leuk om de eerste week of eerste paar weken samen met iemand te reizen, gewoon kijken hoe het klikt.

Is er iemand met dezelfde ideeën? Laat het weten!

Groetjes Myrthe

heej myrthe,

ik heb ook nog niet geboekt…ik ben van plan om 4 weken te gaan en ook als t kan andere landen.

groetjes

esref
(24 jaar, student en eigen bedrijf trouwens…:slight_smile:

Hee Myrthe,

Ik las je oproep en wil zelf in juni, juli of augustus ook naar Thailand.
Mijn idee is om naar Thailand te gaan en daar rond te reizen, misschien wil ik ook nog naar Laos maar dat weet ik nog niet.
Vorig jaar ben ik al wel eens alleen op vakantie geweest, maar het is voor het eerst dat ik alleen een verre reis ga maken. Het lijkt mij daarom gezellig om in het begin met iemand te reizen. Misschien kunnen we eens kijken of onze ideeen op elkaar aansluiten?

Je kunt mij mailen via: mariette85@yahoo.com
Ik hoop van je te horen!

groetjes Mariette

Hoi Myrthe, en de rest.

Ook ik ben van plan om voor 5 weken te reizen door Thailand en eventueel andere landen. Ik zit in het onderwijs en heb 6 weken schoolvakantie die ik daar graag voor wil gebruiken. Ik heb reiservaring en ben net als jij flexibel, maar vind het leuker om het begin met iemand samen op te trekken zodat je niet alleen bent, daar kon ik mij dus wel in vinden.

Ik ben 25 en kom uit Rotterdam. Laat een berichtje achter als je het aanspreekt!!

Groetjes Lisette

Hoi!

Gisteren heb ik dan eindelijk geboekt en vlieg 7 juni naar Bangkok. Het idee is om een maand in Thailand te blijven en dan door te reizen naar Laos en zuid Vietnam, vervolgens Indonesie.

Wanneer gaan jullie?

Groetjes Hilde

Hoi meiden!
Wauw dit klinkt echt perfect voor mij, haha. Ik ben 1 juni klaar met mijn vrijwilligerswerk hier in Nong Khai (Thailand) en heb dan 6 weken om te reizen door (Noord)Thailand, Laos en Cambodja. Ik ben Sophie, 22 jaar oud. In september begin ik aan mijn laatste jaar van mijn studie (Orthopedagogiek). Zelf vind ik het ook een beetje eng om alleen te gaan reizen, maar met name ook ongezellig. Het lijkt me leuk om met iemand te reizen, dus ben benieuwd naar jullie preciese plannen! Wie weet kunnen we over de mail wat communiceren :slight_smile:
Succes met de voorbereidingen in Nederland!
Groetjes Sophie.

Hallo allemaal!

Ik ben Lou-lou en ben 20 jaar oud en ga deze zomer voor 4 weken rondreizen inThailand.
Ik vlieg 20 juni naar Bangkok, ik ben van plan om eerst richting het noorden (chang mai) te reizen en daarna naar beneden naar de eilanden. Het lijkt me leuk om met iemand een stukje samen te reizen.

Als iemand dezelfde ideeen heeft stuur me dan gerust een mailtje: lou-lou_sorries@hotmail.com

Groetjes Lou-lou

hoi hoi

ik heb een TICKET
ik ben 2 juni en 25 juni in bangkok en dat voor 535 eurootjes met emirates
wat ik in de tussentijd doe nog geen idee denk effe naar het noorden te gaan en dan naar het heerlijke zuiden maar ligt er maar net aan wat ik tegenkom
wil er een beetje actieve vakantie van maken maar ook heerlijk op het strand liggen of op een strandstoel hangen met een cocktail wil een hoop zien en doen en lekker stappen is aan mij ook wel toe vertrouwd
als er mensen zijn die ook in juni in thailand of omgeving zitten let me know maybe we can meet and have some fun together!

heb je tips of ben je er ook dan hoor ik dat graag!

laters olaf