Ik heb vanaf 12 juli vakantie en ben voornemens om dan meteen voor 2 weken naar Thailand te vertrekken .
Misschien dat ik een vriend van me die vlakbij Bangkok woont en daar de kunstenaar/hippie uithangt eventjes op wil zoeken. Maar het is nog niet zeker dat hij daar nog is in juli.
Ik zou in eerste instantie met een vriend samen gaan reizen, maar dat is helaas niet doorgegaan. In mān eentje is ook maar zo in mān eentjeā¦dus vandaar dat ik hier eens een kijkje neem. Is er iemand die met soortgelijke plannen loopt en wel samen op reis zou willen gaan?. Ik dacht eventjes kort Bangkok te doen en dan verder reizen naar andere mooie plekken in Thailand.
Ohja, ik ben nog niet zolang geleden 29 jaar geworden en ik woon vlakbij Amsterdam.
ik zoek in juni ook te reizen naar thailand maar ik ben ook maar alleen als je meer info wilt stuur gerust terug ik ben een jonge van 27 van antwerpen [EMAIL=āsteven_pattaya@hotmail.comā]steven_pattaya@hotmail.com
Hoi marieke,
Mijn naam is Bas. 34 jaar en woon in Zeist. Ik ben van 28 juni t/m 5 sept in Thailand. Ik ga daar een aantal vrienden bezoeken die ik op mijn vorige vakantie heb leren kennen. Ook ga ik wat rondreizen.
Het lijkt mij gezellig om je ergens in BKK te ontmoeten. Als je wat meer wil weten hoe je daar moet overleven dan kan je het altijd vragen. Misschien tot dan.
Succes en veel plezier in Thailand
gr. Bas
Je plannen klinken goed! Ik zou ook graag ergens in juli voor twee/drie weken willen backpacken in Thailand. Ben je nog steeds op zoek naar een reismaatje? Wellicht kunnen we eens ideeƫn uitwisselen!
hey jeroen ik zie da je van deurne bent ik ook maar ikvertrek pas in de loop vant jaarnaar thailand mss nog eens zin om mee te gaan ?? normaal had ik in juni gegaan maar er is wa tusse gekome in thailand is zo veel te zien en te beleven ondek het gewoon man
heej steven, heb er al bijna 9 maanden op zittenā¦na thailand 10 maanden reizen. Dus voor mij is het dan wel bijna eventjes genoeg geweestā¦en dan weer terug naar deurze
Ben je nog steeds op zoek naar iemand? Ik ben een 24 jarige studente wil rond diezelfde datum ook naar bangkok gaan. Daarna wil ik wel verder richting cambodja, maar misschien is het leuk die eerste dagen samen te beginnen?
Ik heb mijn plannen ook gewijzigd! Ik heb zulke akelige verhalen gehoord over de situatie in Bangkok van mijn vriend die daar woont, en Bangkok schijnt er erg aan toe te zijn, plus dat tickets in Juli nog erg duur zijn, etc, dat ik besloten heb om maar volgend jaar winter naar Thailand af te reizenā¦als alles weer helemaal paais en vree is daar, en tickets goedkoper zijn. Het geld is nu naar een nieuwe Vespa scooter gegaan ;), dus een goedkoper reisje ergens in Europa (Kroatie bijv?) zal het nu wel gaan worden, denk ikā¦
Maar een ieder bedankt voor de reacties natuurlijk :).