Hoi!
Thailand lijkt me toch eigenlijk ook heel tof om heen te gaan deze zomer. Beetje kort van te voren bedacht haha, maar nog niet te laat lijkt me.
Ik had al een berichtje geplaatst meer voor Europa, maar Thailand lijkt me nu toch iets toffer.
Maarrr nu zoek ik nog iemand om samen mee te gaan, want dat lijkt me wel leuk toch. Ik heb vorig jaar al een jaar ‘alleen’ (maar dat ben je toch nooit) door Australie en Nieuw-Zeeland gereisd en nu heb ik weer super veel zin om weer te gaan reizen, maar nu niet een heel jaar, maar iets van 3 weken ofzo.
Verder ben ik 20 en volgend jaar 2ejaars student in Delft en zoek een leuk reisgenootje (v) die ook naar Thailand gaat!
Laat maar weten en als ik niemand vindt, iemand ervaringen van alleen reizen in Thailand?
x Renske
Hoi Renske,
Wanneer was jij van plan om naar Thailand te gaan? En wat wilde je daar gaan doen? rondtrekken?
Ikzelf wil in september gaan, maar heb nog geen datum geprikt.Het kan dus de eerste zijn of de laatste dag van sept.
Hoi!
Sept is een beetje laat. Ik heb tot 1 sept vakantie, en moet misschien 17 aug al terug zijn voor hertentamen maar dat is nog niet zeker.
Wil het liefst komende weken weggaan… dus helaas
kickje
Maar is er echt niemand die deze zomer naar Thailand gaat?