Helaas gaat mijn reisgenoot/vriendin door omstandigheden niet meer met me mee op reis! Maar omdat ik toch heel erg graag wil gaan en het mij leuker lijkt om samen met iemand te gaan ben ik opzoek naar een nieuwe reisgenoot!! Ik ben van plan half juli te gaan en rond 20 augustus weer terug te komen! Ik heb geen concrete plannen, ik wil ieder geval veel zien, meemaken, beleven, plezier hebben, mensen ontmoeten, (met olifanten zwemmen;), en het lijkt me leuk om te gaan duiken! Ik ben 20 jaar, spontaan, gezellig etc.(je kent het wel;) Ik studeer nog, dus ben gebonden aan de vakantie! Mijn budget is niet enorm, dus mensen die net als ik geen geldboom in de tuin hebben! REAGEER!
ja ik heb zelf al een reis geboekt naar thailand
vertrek op 6 juni tot 5 aug
ben zelf 24 jaar oud en ben er al een keertje eerder geweest
beviel erg goed en vandaar dat ik weer ga wil zo en zo maandje door thailand reizen idd ik wilden ook gaan duiken en naar die maand meschien naar een ander land maar dat weet ik nog niet zeker. heb verder nog helle maal geen plannen gemaakt ben niet moeilijk en elk leuk idee is welkom nou hoop snel iets van je te horen groetjes msn [EMAIL=“d_bruijn@hotmail.com”]d_bruijn@hotmail.com
Ik wil rond 6 juli. vertrekken voor 6 weken. Mijn plan is om vanaf Bangkok meteen door te vliegen naar Chiang Mai om van daaruit langzaam naar het zuiden te reizen.
Ik wil zoveel mogelijk zien, ben 22 jaar en studeer ook nog. Mail me maar als het je wat lijkt!