ik ben opzoek naar een reisgenootje die met mij mee wil naar Thailand/Cambodja/Laos/Vietnam, of misschien maar 2 landen daarvan.
Ik ben net terug na 4 maanden te hebben gewerkt in Zwitserland in een restaurantje aan een skipiste, was een superervaring en wil daarom zo snel mogelijk weer naar het buitenland, maar nu om eens lekker zelf te reizen en dingen te zien.
Mijn plan is om eind mei te vertrekken en wil dan ongeveer 2 maanden daar zijn. Nu zou ik het leuk vinden om in ieder geval het begin samen met iemand te doen!
Ik ben trouwens Julie en ben 18 jaar.
Lijkt het je leuk, stuur dan een berichtje en wie weet zitten we samen over 2 maanden in Thailand :chin:.
Hey Julie!
Klinkt leuk je plannen! Ik heb zelf net 4 maanden als skilerares en in een pizzeria in Oostenrijk gewerkt, wat ik inderdaad ook een super ervaring vond. En nu is ook mijn plan om eind mei nog even een maand of 2 lekker te gaan reizen, zonder verplichtingen een beetje meer van de wereld zien!
Dus misschien kunnen we de plannen een beetje aan elkaar aanpassen en dat samen gaan doen!