Reisgenoot thailand gezocht

Ik ben ook zoek naar een reisgenoot om mee naar Thailand te gaan (vrouw). Ik ben zelf 22 en net afgestudeerd en wil heel graag 1/2 maanden naar Thailand! Ik sta open voor verschillende ideeën en ook eventueel andere landen in combinatie met Thailand! Mijn idee is rond jan/feb 2013 te gaan, geen regen seizoen haha :zon02:

Ik vertrek rond 1 december. Staat het voor jou vast om in Januari te vertrekken?

Nee Jan staat niet vast. Ik zou ook weg kunnen in december.Wat zijn jou plannen?

Begin december starten in Bangkok en vanaf daar verder. Wil in iedergeval Vietnam en Indonesie zien. verder Laos Cambodja en heel graag Nepal maar dat kan evt. ook andere reis.

Klinkt cool! die landen wil ik ook graag nog zien. Ben alleen wat betreft Azië 3 weken in Bali geweest (prachtig!) Hoe lang wil je weg?

Hoi Fenna,

ik wil ongeveer een half jaar, maar zoek eigenlijk een reisgenoot voor de eerste paar dagen/weken en wil daarna verder kijken waar ik naartoe wil.

Hi! Ik ben Marieke, afgelopen week 23 geworden en ik studeer in juli 2013 af. Dan wil ik ook samen met een reisgenote 4-6 wk naar Thailand. Mocht je besluiten later te gaan, laat het dan vooral ef weten! :slight_smile: xx

Ik heb geboekt! :slight_smile: vertrek 29 november… Hoe staat het met jou plannen??

Ik zit samen met een vriendin vanaf 2 nov in Australië en vlieg 17 jan alleen verder naar Bangkok. 15 februari vlieg ik vanaf daar ook weer terug. Ik zoek eventueel nog een leuke reisgenoot.