Reisgenoot gezocht half/eind januari 2011 naar Thailand om te beginnen

Hoi ik ben Marieke, 23 jaar en ik woon in Noord holland!
ik ben net afgestudeerd aan de Sph en ben nu hard aan het sparen om in januari 2011 weg te kunnen! ik heb mijn ticket nog niet geboekt maar wil dit wel binnenkort gaan doen!
ik wil ongeveer 3 maanden gaan reizen…dus van jan tot april! ik weet dat ik wil beginnen in thailand en daarna evt laos,cambodje, vietnam, maleisie! maar dat valt nog te bezien en leg ik nog niet vast!
Zelf ben ik sportief en ga ik graag een avontuur aan…jungletocht, duiken noem maar op! ik wil het meemaken…en natuurlijk halfmoon/fullmoon party’s wiil ik zeker mee maken en ook verder genoeg feestjes meepakken tussen al het reizen door!:cheer:
Als je dit leest, en je denkt dat lijkt me ook wel wat…neem contact met me op! Ik zou graag met iemand sowieso een begin willen maken, want voor mij is het mijn eerste reis buiten europa en om samen een begin te maken lijkt me top!

groetjes Marieke

Hey Marieke,

Ik ben Harold (uit Brabant) en las je berichtje op deze site.
Ik vertrek op 5 jan.2011 naar Malaysia en verblijf daar 2 maandjes op zowel het vaste land als Sabah en Sarawak.
Daarnaa heb ik nog 1 maand over en zou graag naar Thailand/Laos of Cambodia gaan.
(Ben me daarvoor nog aan het orienteren).
Eigenlijk wil ik zo min mogelijk van te voren vast leggen met betrekking tot vervoer/accomodatie enz… en alles ter plaatse uitzoeken.
Ik heb dit vorig jaar ook gedaan in Australie/New Zealand en Indonesie.
(harold-van-esch.reismee.nl) en dit is me goed bevallen.

Ik weet niet of jij inmiddels al concretere plannen hebt???

Groetjes Harold.

Hallo!
Ik ben ilse, 22 (eind dit jaar 23) en ben ook van plan om volgend jaar een paar maanden tot een jaar te gaan reizen. Nu werk ik nog (als verpleegkundige) maar ik ben van plan ontslag of onbetaald verlof te nemen. Ik ben wel belgische (ik gebruik deze site omdat ik geen belgische ken waar je reisgenoten kan vinden). Ik heb ook nog nooit echt ver en alleen gereisd dus lijken laos, cambodja, indonesie, … me leuk!

Hoi Ilse!!

heey iedereen,

Ik ben elis, een jongen van 22, en ga vanaf januari ook reizen door azie.
6 jan. vlieg ik naar vietnam om vervolgens verder te reizen naar cambodja, thailand, maleisie, en indonesie.
Daarna is het nog de bedoeling om door te reizen naar nieuw-zeeland en australie.

Hoe zit het met jullie plannen? Gr.

hoi allemaal!

Ik ga dezelfde kant op! 8 januari vlieg ik op bangkok en 8 mei weer terug. ik wil graag naar thailand, laos, vietnam, evt. zuiden van china en cambodja.

Het lijkt me leuk om samen met iemand te beginnen. vooral ook omdat het mijn eerste keer backpacken is en het dan handiger is als je samen bent. al is het alleen maar om om-de-beurt af te kunnen dingen;)

Ik hoor graag van jullie!

groetjes lieke