Reisgenootje (liefst begin 20) gezocht om de reis mee te beginnen (en als het bevalt langer). Ben van plan zo’n 5 á 6 maanden op pad te zijn. Let me know!
waar wil je naar toe?
In ieder geval Thailand, Maleisië en Indonesië
hallo… Ik las jou berichtje toevallig, en heb zelf ook een oproep geplaatst. dus heb hem even voor de handigheid gekopierd.
Hallo allemaal,
Ik ben Maartje 21 jaar oud, en ben plan om begin 2011 een reis te maken van een halfjaar naar Indonesie, Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam etc.
Mijn bedoeling is om daar rond te reizen, en zoveel mogelijk te gaan doen daar. Ik hou verder van duiken, strand, avontuurlijke dingen ondernemen, gezelligheid en natuurlijk is een feestje ook niet verkeerd.
Verder wil ik mijn duikcursussen uitbreiden daar en heel misschien in een van die landen vrijwilligerswerk doen of werken. Ik heb nog niet echt een planning gemaakt, dus het kan nog alle kanten uit.
Spreekt jou dit aan, ben jij in deze tijd in een van deze landen of lijkt het je leuk met mij deze reis gedeeltelijk of helemaal mee te reizen, dan lees ik je reactie graag op mijn berichtje…