Reisgenoot gezocht

Hey

Ik ben David 25 jaar en woon te Kortrijk. Ik wil heel graag dit jaar naar Azië reizen. Wanneer maakt me niet zoveel uit, wel de duur van de reis. Ik wil minimum voor 3maand gaan. Ik heb nog steeds geen reisgenoot gevonden dus mss vind ik hier wel iemand.

Mss Thailand, Loas, combodja, vietnam en Indonesië ?

Groetjes David

Hey David!

Ik ga vanaf begin maart 3 maanden rondreizen door Vietnam, Maleisie en Indonesie! Ben 23 jaar en kom uit Utrecht.
Misschien kunnen we een deel samen reizen?

Groetjes

Hallo David.

Mijn naam is Maaike en ik en momenteel 20 jaar.
Ik wil a.s. augustus/september aan mijn reis door azië beginnen.
Mijn doel is minimaal een half jaar weg te blijven, met uitloop tot 1 jaar.
Ik ben dan eindelijk afgestudeerd, heb wat geld verdiend (wil met een bedrag van €10.000 op pad) en wil nog even lekker genieten voordat ik daadwerkelijk een werkende vrouw in de maatschappij word :stuck_out_tongue:
Mijn reis is nog niet gepland (t.o.v. plaatsen, reistijden, vliegtickets etc.) hier begin ik na mijn afstuderen eind februari mee. (Heb de LP’s al wel in huis!)
De landen die ik wil aandoen zitten al wel in volgorde in mijn hoofd.

Ik wil beginnen in Thailand, dan Cambodja, Laos, Vietnam, Terug naar Thailand (andere deel naar onder afreizen), naar Maleisië en dan door naar Japan. Van daaruit naar China en dan terug naar huis met het vliegtuig of via Moskou met de trein (ligt aan het overgebleven budget) (gelijk eventjes St. Petersburg meepakken :P)

Ik weet niet of deze landen jou ook aanspreken, maar als dit zo is en jij het ook prima vind rond aug. / sep. te beginnen met je reis, dan kunnen we dit plan vast samen uitwerken…
Misschien wil jij enkel een gedeelte meereizen, of helemaal?

Ikzelf heb al een hoop landen gezien (zowel in de EU als daarbuiten) maar heb nog nooit zoveel landen in 1x bezocht. Toch heb ik er vertrouwen in dat ik dat kan.

Laat maar wat horen hier of in een privé bericht :wink:

Groetjes,
Maaike