Ik ben Anouk, 24 jaar.
Ik wil voor +/- een half jaar rondreizen door Azie. Beginnende eind dit jaar (nov/dec).
Ik zoek nog een leuk, gezellig en spontaan reismaatje (v) om mijn reis mee op te starten. En wellicht, als het klikt, voor langer.
Ik heb geen limiet aan hoe lang ik ga reizen, vandaar het idee een open ticket te boeken.
Op mijn verlanglijstje: Thailand, Laos, Vietnam, Maleisie, Indonesie en misschien Australie.:wereld:
Ik hou ervan om veel cultuur te zien, leuke avontuurlijke trips te maken en af en toe uitgaan ben ik ook wel van.
Een open, ontspannen, gezellige sfeer vind ik belangrijk.
Maar voornaamste: lol maken en GENIETEN!:teeth:
Ik heb al ervaring met reizen; Indonesie. (mijn moeder komt hier vandaan, vandaar dat ik hier al vele malen ben geweest) Maar wil ook graag de rest van Azie zien.
Spreekt mijn verhaal je aan? Stuur gerust een berichtje.
Je bericht spreekt mij erg aan, hij lijkt veel op mijne, die ik net geplaatst heb, haha!
Ik heb het plan om begin/half november 2011 naar Vietnam te gaan, maar nog niks staat vast. Mijn vriend komt half december en dan gaan we samen verder reizen. Lijkt Vietnam je wat?
Het lijkt mij erg gaaf om jungle tochten te doen, te fietsen, te treinen, cultuur te snuiven, maar ook om lekker te relaxen. Mooie huisjes op witte stranden, heerlijk!
hey there, yessica hier. 25 jaar en kom uit drenthe
zag je berichtje op ww, en dacht yes, dat moet ik hebben.
heb een reis op het oog van30-31 okt 19 dagen bali voor 880 euro (zonderverzekering want heb ik doorlopend en boekingskoesten2.50) goedkoopste tickets naar den pasar liggen ook al rond de 700 euro dus zit je daan lekker goedkoop en kan je 19 dagen vooruit, en kan je evt vanauit daar verder reizen als ik terug moe om te werken;(
wel lekkerlow budget want mijn ervaring is dat je maar weinig op je kamer te vinde bent en het leven daar is ook suuuuper goedkoop.
er zijn op bali zoooooveeel mooie dingen te doen-zien, like olifanten safari lijkt me zooooo gaaf. maar atuurlijk nog veel meer.
hou ook van gewoon lekker relaxen, go with the flow en het hotel ligt in het bruisende nacht leven dus af en toe keertje stappen moet ook goed komen.
lijkt het je wat hoor ik graag van je, mijn vriendinnen hebbenallemaal kinderen of geen geld en ik wil ook wel wat vaker dan 1 xper jaar op vakantie