Ik ben Anouk, 25 jaar.
Ik wil voor 5 maanden rondreizen door Azie. Beginnende begin november.
Ik zoek nog een leuk, gezellig en spontaan reismaatje (v) om mijn reis mee op te starten. En wellicht, als het klikt, voor langer.
De landen die ik ga bezoeken zijn: Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisie en Indonesie.
Ik hou ervan om veel cultuur te zien, leuke avontuurlijke trips te maken en af en toe uitgaan ben ik ook wel van.
Een open, ontspannen, gezellige sfeer vind ik belangrijk.
Maar voornaamste: lol maken en GENIETEN!
Ik heb al ervaring met reizen; Indonesie. (mijn moeder komt hier vandaan, vandaar dat ik hier al vele malen ben geweest) Maar wil ook graag de rest van Azie zien.
Spreekt mijn verhaal je aan? stuur gerust een berichtje.
Ik ben Jellina en ik ben 24 jaar. Ik ga twee maanden rondreizen door thailand en maleisie. Ik begin 7 november in bangkok en eindig 26 december in maleisie. Ik vlieg daarna door naar australie. Ik hou ervan om veel culturen te leren kennen, maar het lijkt me bijvoorbeeld ook erg leuk om te gaan duiken. Verder hou ik ook wel van een feestje op zijn tijd. Komt dit een beetje overeen met jou plannen? Ik ben verder wel een beginneling in het reizen haha.
Leuk dat je reageerd!
Ik begin ook in thailand dus misschien kunnen we dat wel samen doen. Maleisie zal ik pas later doen, als een na laatste land. Maar Thailand is wel samen te doen misschien. Of zoek je liever iemand voor je hele reis?
Heb je al een ticket geboekt voor 7 nov?
Ik wil ook zeker gaan duiken! Dat kan in Thailand heb ik al gelezen dus komt mooi uit haha.
Heb je verder al ideeen waar je in Thailand heen wilt? Ik heb me inmiddels al flink verdiept in leuke plekken en routes. Misschien komt het wel overeen met jouw plannen.
Oh dat je beginneling bent maakt niet uit hoor, ik ken het reizen in Indonesie, maar niet in de andere landen. Wat dat betreft is het even nieuw voor mij
We zouden inderdaad wel misschien thailand samen kunnen doen! Ik heb al een ticket geboekt. Ik vlieg 6 november, dus ben 7 november in bangkok. Ik heb verder nog geen ideeën over wat ik wil zien behalve dus duiken. Dit wil ik misschien op koh tao doen. Wat voor ideeën en routes heb jij inmiddels al uitgezocht? en heb jij al een ticket etc.? Ben benieuwd.
Hey!
Ik heb nog geen ticket… ga die snel boeken!
Ik was van plan om vanuit Bangkok eerst naar het zuiden te gaan reizen. En dus de reis te beginnen met relaxen en duiken idd! Ko Tao stond idd ook op mijn lijst van aaaaal de plekken die ik wil zien haha.
Als ik in het zuiden ben pak ik waarschijnlijk ik de nachttrein terug naar Bangkok. Dan ben je in een nacht terug. Dat scheelt een hoop tijd dan als je weer plaats voor plaats terug naar Bangkok reist.
Dan vanuit Bangkok richting Chiang Mai naar het noorden en dan naar het noord-oosten. Vanaf het oosten ergens ga ik de grens over naar Laos.
Er zijn al vele plaatsen die me leuk lijken. Teveel eigenlijk! haha…
Dat komt aardig overeen met mijn plannen :). Ieder geval het eerste deel van onze reizen. Misschien idd leuk om een deel samen te reizen! Ik ga dus ook eerst naar het zuiden en reis daarna verder naar Maleisië. Ik ga binnenkort even de lonely planet kopen en doorspitten wat ik allemaal wil zien haha. Ben jij inmiddls al afgestudeerd en wat je heb je gedaan?
Ja ik ben bijna afgestudeerd. Moet nog mn eindpresentatie doen, en dat was t! Gelukkig haha… Doe de hbo-opleiding Pedagogiek. Erg leuk, maar ben nu wel echt klaar met school. Voordat ik aan t werk ga eerst lekker paar maanden reizen. Heb er zoveel zin in!
De lonely planet is handig. Je zou ook die van Trotter kunnen bekijken. Die heb ik van Thailand, erg handig! Is in nl geschreven, staan veel tips in qua routes, plaatsen etc. Is makkelijk weg te lezen. Een aanrader!
En wat doe jij verder? School, werk?
Heb je fb misschien? Vind ik persoonlijk handiger werken dan deze site
Of mail dat kan ook.
He,
mijn facebook pagina is Redirecting... Kunnen via facebook idd contact houden, wel zo handig. Mail is: jellinatimmer@gmail.com . Ik heb inmiddels drie opleidingen afgerond: Pabo, master onderwijskunde en master special educational needs. Ben dus inmiddels helemaal klaar met het studeren en wel toe aan een periode lekker reizen Ik zal ook nog even naar de trotter kijken handige tip. Die nachttrein daar is ook echt ideaal zeg
Hey,
Zo heb je aangemeld op FB. Is wat makkelijker dan via dit haha…
Wat grappig we hebben soort gelijk werk/opleidingen gedaan! Ik heb tot de zomervakantie in het onderwijs gewerkt. En heb de mbo-opleiding onderwijsassistent gedaan. Op dit moment werk ik erbij als gastouder.
Leuk, een beetje hetzelfde dus
Ja die nachttrein is echt ideaal! Stapt `s avonds in, volgende dag in de ochtend kom je aan. Scheeld weer een dag reizen
Hoelang wil jij in Thailand blijven eigenlijk?
Hoi Anouk en Jellina,
Ik kom op 18 nov aan in Bangkok en ben nog opzoek naar wat leuke mensen om wat mee samen te reizen.
Dit wordt mijn 2e keer Thailand en kijk er enorm naar uit. Zou graag Pai weer bezoeken en mooie duiken maken. Verder is alles nog een grote verrassing
Dus ik ben erg benieuwd naar jullie plannen, wie weet kunnen we ergens meeten!
Groetjes, Lotte
He Anouk!
De enige planning die ik tot nu toe heb is 18 nov aankomen en 8 dec terugvliegen. Dus maar 3 weekjes. Daartussen ligt alles nog open.
Wanneer ga jij die kant op?
Groetjes!
Ik ben van plan om al begin nov te gaan vliegen. En dan waarschijnlijk eerst naar het zuiden toe. Dan weer terug naar Bangkok om vervolgens naar het noorden richting Chiang Mai te gaan. En dan meer noord-oosten bij Laos de grens over. Grote kans dat ik rond de tijd dat jij aankomt, weer in Bangkok ben. Je zou dan eventueel mee kunnen reizen naar het noorden mocht je die kant op willen gaan.
He Anouk,
Ik ben idd wel van plan eerst naar het noorden te reizen en dan pas naar het zuiden te gaan. Dus we kunnen best eens kijken of we een stukje samen kunnen doen. Ga je ook naar Pai? Is een lekker hippiestadje!
Mijn planning is begin november naar het zuiden trekken van thailand zoals anouk. Maar daarna trek ik verder richting maleisie. Ik ben rond 18 november waarschijnlijk niet meer in de buurt van bangkok. Dus jou reisschema (na 18 nov) komt meer overeen met Anouk volgens mij. haha wat leuk dat we allemaal wel iets van overlap vinden in onze planinng :). Zo zijn er echt wel leuke mogelijkheden om delen van onze reizen samen te doen!
Jammer dat jullie allemaal eerder gaan.
Mijn plan is om in februari 2012 naar Azie te gaan. Wil zowiezo naar Laos, Cambodja en Vietnam en misschien naar Nepal, India en Tibet. Wil minimaal 3 maanden gaan tot 1 jaar.