Hallo allemaal,
Ik heet Anna, ben 27, en werk bij een taal- en communicatiebureau. Hier heb ik bijna twee jaar gewerkt en eigenlijk ben ik wel toe aan iets anders. Voordat ik aan het solliciteren sla en me vastleg in een nieuwe baan, wil ik graag even iets totaal anders doen en een paar maanden door Azië reizen. Even bijkomen, nieuwe indrukken opdoen en ’s nadenken over welke werkrichting ik na de reis in wil slaan.
Ik wil heel graag de volgende landen zien en denk aan deze route/volgorde:
Thailand (3 wk), Cambodja (2 wk), Vietnam (3 wk), Java/Bali of Maleisië (3 wk).
Deze route staat nog niet helemaal vast. De Gibbon Experience, Field of Jars en Luang Prabang in Laos lijken me namelijk ook mooi en geweldig. Op Sri Lanka na ben ik nog niet eerder in Azië geweest. Ik ben dan ook reuze benieuwd naar dit werelddeel.
De periode staat al wel redelijk vast. Ik wil graag in november of begin december vertrekken en dan ongeveer drie maanden wegblijven.
Wat steekwoorden over de reis die ik voor ogen heb: tempels, Halong Bay, Ankor Wat, leren duiken, snorkelen, noedelsoepjes eten, Vietnamese (ijs)koffie drinken, rijstvelden bewonderen, strand, yogacursus, kookcursus in Thailand, in een boot de Mekong afzakken, fiets huren en omgeving verkennen, locals leren kennen, hostels maar af en toe ook een goed hotel. En nog heel veel meer natuurlijk!
Tijdens de reis wil ik vooral veel van Z-O Azië zien en de cultuur meekrijgen. Full Moon Parties laat ik daarom graag aan me voorbij gaan. Maarrem, af en toe een biertje is natuurlijk wel lekker :zon02:.
Hoewel ik heb gehoord dat backpacken alleen prima te doen is, lijkt het me gezelliger en ook praktischer om (het eerste deel van de reis) samen te reizen. Ik ben dan ook op zoek naar iemand – zo tussen de 22 en de 35 – die in dezelfde periode in hetzelfde deel van Azië wil backpacken.
Sluiten jouw plannen ongeveer aan op de mijne? Stuur me dan een berichtje!
Grts,
Anna