Rondreis Azie: nov, dec, jan

Hallo,

Ik ben Ilse, 23 jaar en ben net klaar met mijn studie. Ik wil in november een rondreis maken door Azie. Een specifieke route heb ik nog niet, maar vietnam, thailand, combodja en loas lijken mij mooie landen.
Toevallig iemand die ook die tijd wil gaan en nog iemand zoekt om mee te starten (of wellicht langer)

Groetjes Ilse

Hee Ilse!! Ik ga 3.5 maand naar Indonesië… Althans; ruim 2 maanden naar Sulawesi om aan een project te werken en dan half november en december om te reizen…
Ik weet nog niet precies waar ik heen wil, ik wil graag wat ronden rondom Indonesië bezoeken… Ik weet niet of die ook op je wensenlijstje staan? :slight_smile:
ps; mijn naam is Eline, 22 jaar.

hee ilse

ik heb dezelfde plannen ik wil alleen half december pas vertrekken

Groetjes,

Anne

Hoi Eline,
Het lijkt me best leuk om door te gaan naar indonesië. Maar wil jij daar starten of eindigen? Dan lijkt het mij beter bijv. nov, dec door azie heen te trekken en januari door indonesia/bali etc.

Hoi Anne,
December wordt mij jammer genoeg te laat…

Groetjes Ilse

Hoi Ilse,

Zou je niet liever naar Uganda gaan? :slight_smile: k wil daar vanaf november gaan backpacken. Het is een super mooi en veilig land met vriendelijke mensen :slight_smile: ook is het vliegticket niet zo duur :wink:
Ik ben Nienke, 21 jaar.

Groetjes, Nienke

Hai Ilse,

Voor hoelang wil je naar Azie gaan??
Ik heb Ook Azie in gedachte voor de maand November.

Groetjes Marielle

Hoi Marielle,
Ik ga drie maanden naar Azie… Jij?
Groetjes Ilse

Ha meiden,

Leuk om te weten dat jullie ook die kant uit gaan. Eline aan wat voor project ga jij werken? Het lijkt mij namelijk ook leuk om iets zinnigs te doen ipv maanden kijken, kijken en nog eens kijken als je begrijpt wat ik bedoel ;). Misschien dat ik eerst naar India ga en dan in nov ook wel door zuid oost Azié heen trek. Vind het lastig om een keuze te maken. Waarom niet door Australië en Nieuw Zeeland? Waarom niet met de auto naar Moskou of iets dergelijks? Benieuwd wat en hoe jullie het willen gaan doen en hoeveel budget je mee kan nemen! Heb er geen problemen mee mijn emailadres te geven.

Groetjes Mirjam

Hai Ilse,

Ik heb nog geen concrete plannen voor november,
ik wil 3-4 weken lekker naar azie.
Ik hoop hier ideeen op te doen en wie weet een gezellig reismaatje te vinden.
Dus als jouw plannen concreter zijn dan hoor ik het graag

Groetjes Mariel

Hoi allemaal,
Ik vertrek rond 1november naar Azie. Ik begin in Thailand bij bankok ga dan door naar laos, cambodje vietnam. Waarschijnlijk verblijf ik de eerste 3 weken in thailand, dan 6 weken door laos/campbodja en dan rond december naar Vietnam.
Groetjes

Hoi Ilse,

Ik heb zelf ook het plan om rond november/december rond te reizen door Azië. Het lijkt mij super om nog 3 maanden rond te gaan reizen. Thailand en Indonesië staan sowieso om mijn lijstje, maar heb geen concrete plannen. Ik ben trouwens Simone, 22 jaar en ook m’n studie afgerond. Het is altijd fijn en leuk om een reismaatje te hebben, vooral in het begin. Wat zijn jouw plannen zoal?

Groetjes Simone

Hallo allemaal,

Ik zit voor mijn werk in nov en dec in India en ik heb daarna nog een kleine maand om door Azië te trekken. Ik ben vorig jaar al in Maleisië geweest en ik heb India na twee maanden denk ik ook wel gezien en wil graag rondreizen in Thailand/Cambodja/Laos en zoek nog mede reizigers. Bali staat ook hoog op mijn verlanglijstje.

Als jullie plannen concreet zijn hoor ik deze graag, misschien kan ik dan wel ergens aanhaken!

Ik ben trouwens een spontane sociale jongen van 25 jaar.

Hoi Simone en Dennis,
Ik heb net mijn vlucht geboekt op 1 november. Ik kom in bangkok aan en ga dan naar noord thailand (25 dagen), door naar loas, cambodja (1maand), noord vietnam, zuid vietnam (20 dagen) en dan door naar zuid thailand (15dagen) waar ik 2 weken aan de mooiste stranden vakantie ga houden! 1 februari vlieg ik weer naar huis.

Wie gaan er mee? :slight_smile:

Hoi Ilse en Dennis,

Wat een snelle reacties! Ik zou heel erg graag met je mee willen maar wil het liefst toch begin december gaan. Verder wil ik ook beginnen in Bangkok en van daaruit verder naar beneden reizen en het liefst eindigen in Bali. Ik heb alleen nog geen concrete plannen en tijdsindeling, dat zie ik allemaal wel. Ik wil Laos of Vietnam er nog graag bijpakken, geen idee wat leuker is qua reizen, iemand tips?

Maar het lijkt me wel erg leuk om ergens in te springen in de tijd dat jij in Vietnam of Thailand zit :slight_smile: Heb je tussenvluchten geboekt of ga je al backpackend de grens over?

Hallo allemaal,

Wat een leuke plannen! Zelf wil ik ook graag in november vertrekken. Ik heb nog geen concrete plannen en ik heb nog geen ticket geboekt. Ik wil graag iig mijn reis starten met iemand samen. (Zie mijn bericht: Droomreis Zuid-Oost Azie!)

Ilse, ziet het er nu naar uit dat je toch alleen gaat?

Groetjes Eline (23 jaar)

Hoi Eline,
Ik zoek nog steeds graag een maatje om samen mee van start te gaan. Ik heb mijn ticket voor 1 november geboekt… Ik ga van thailand naar laos, cambodje naar vietnam.
Ik hoor graag van je!
Groet Ilse

Hoi Ilse,

Ik ga nu 2 weken op vakantie, misschien een idee om daarna in NL af te spreken?

Gr. Eline

hee ilse

ik vertrek in december, ik heb dezelfde bestemmingen als jou

Meld je anders aan op:

Hoi!

Ik vertrek 10 november richting Bangkok om vanuit daar naar Cambodja, Vietnam en Laos te gaan. Rond oud en nieuw wil ik graag relaxen op een leuk Thais eilandje en dan vlieg ik 4 januari weer terug.

Lees dat er hier meerdere mensen zijn die in november vertrekken. Ook mensen die na aankomst in Bangkok de grens over willen gaan naar Cambodja toevallig? Lijkt me leuk om samen met iemand te starten. Maar onderweg meeten is natuurlijk ook prima.

Zie de reacties graag tegemoet :slight_smile:

Groetjes,
Sandra

Hai allemaal,
Ik volg deze forum nog steeds en mijn plannen zijn ook wat concreter geworden.
:vak01:
Ik vertrek op 13/11 naar bangkok en wil dan richting Chiang MMai gaan. gezien sommige naar Laos willen een leuk stukje om samen te reizen.
Daarna wil ik afdalen naar de eilanden om daar 1 x een party mee te maken t relaxen en mijn padi te halen. Dus ook die kant is een optie om elkaar te meeten.
Helaas te weinig tijd voor cambodia.