Ik ben Ilse en ben 24 jaar. Rond half januari wil ik gaan backpacken in Zuid-oost Azië voor ongeveer 5 maanden. Een plan heb ik nog niet, maar landen als India, Laos, Cambodja, Vietnam, Thailand, Maleisië en Indonesië spreken mij erg aan! Mooie aanvullingen zijn altijd welkom.
Ik zoek een reismaatje (21-27 jaar) die samen met mij deze geweldige trip wil maken! Iemand die net als mij sportief en avontuurlijk is en die van cultuur en natuur houdt. Maar een avond uit vind ik ook prima! En een dagje strand zeg ik ook zeker geen nee tegen, maar dat hoeft van mij geen weken achter elkaar.
Heb je dezelfde plannen/ ideeën, laat het me weten!
Ik ben Dorien, 22 jaar en studeer HBO-verpleegkunde. Ik woon in Amsterdam en als ik klaar ben wil ik niet meteen gaan werken. Ik ben eind januari klaar en wil begin/half februari gaan rondtrekken door Zuid-oost Azië voor ongeveer 5/6 maanden. Ik heb eigenlijk ook niet echt een plan maar de landen die mij werden aangeraden komen eigenlijk helemaal overeen met diegene die jij opnoemt.
Ik hou van natuur (wil ook duiken wel eens proberen), cultuur en zo nu en dan stappen/chillen…!
Leuke plannen heb je!! super!
Ik zit er ook aan te denken om die kant op te gaan!
Ik zat/zit ook nog steeds met australie en NZ in mijn hoofd!
Maar daar moet je toch wel heel veel geld voor hebben gespaard als je
die kant op wil, en ook als je wil werken!! Azie is gewoon stukken goedkoper!
Mijn contract loopt af in april, ik zat meer aan die tijd te denken,
dan heb ik als het goed is al wel heel wat gespaard!
En in Thailand wil ik dan wel heel graag mijn duikbrevet halen!!
Herria maar natuurlijk ook de anderen,gave planenn ik heb het plan om medio juli2013(iets later dan april) na een periode van vrijwilligerswerk in africa een reis te gaan maken door zuid-oost Azie. Het plan in de grote lijnen is: Bangkok –> noord thailand, Laos, Birma, zuidelijke thailand(misschien), Maleisie (missschien) , Indonesie en Filipijnen en dan de laatste 5 a 6 weken Nieuw zeeland.
Vietnam en Cambodja heb ik namelijk al gezien.
Weet niet of jij nog op zoekt bent naar een reismaatje met redelijk wat reiservaring. Ik ben dan 27 en een man
Ik zat aan het zelfde te denken om rond
Begin januari naar Azië te vertrekken om
Te gaan backpacken, echt plannen heb ik nog
Niet, maar sta voor alles open.
Op dit moment woon ik in Engeland tot december.
En heb al veel gereisd door Europa, en vorig jaar
Thailand.
Ik hou ervan om de cultuur echt te beleven,
Maar ook dagje op het strand en uitgaan.
Ik ben trouwens 22 jaar…
Leuk om een berichtje tegen te komen waarvan je denkt…perfect!
Ik ben Kevin Knuiman, ben 21 jaar en kom uit Huissen (plaatsje tussen Arnhem en Nijmegen). Ik heb inmiddels de HBO-opleiding Sport, Gezondheid en Management afgerond op de HAN in Nijmegen. Ik vind mezelf nog te jong om nu al gelijk te gaan werken en het lijkt me geweldig om daarom eerst nog eens wat van de wereld te zien.
Aangezien dit mijn eerste reis gaat worden vind ik het beter om deze reis samen met iemand te maken. Ik heb al veel mensen in mijn vriendenkring gevraagd, maar die zijn op dit moment nog druk aan het studeren. Vandaar dat ik via deze weg een reisgenoot probeer te vinden.
Mijn plan is om dit jaar veel te gaan werken en begin volgend jaar een reis door Azië te gaan maken.Het idee is om een half jaar te gaan maar iets minder lang vind ik ook oké…!
Ik weet niet of je wel met een jongen wil reizen, dus daarom eerst even een berichtje.
Ik ben zelf 25 jaar en ik ben in 2011 drie weken naar Thailand geweest (vooral het Noorden). Ik wou altijd nog eens terug gaan voor ook het Zuiden te doen. Graag zou ik ook wel naar Indonesië een stuk gaan of naar Bali (heb via collega die hier vier maanden heeft rondgetrokken enkel positieve commentaar). Ik ben ook meer voor cultuur en natuur in combinatie met een avondje stappen en lekker luieren op strand. Maar zeker niet dagen achter elkaar! Wanneer zou je vertrekken? Ga je voor vijf maanden? Ik zou dan kunnen afkomen als je een duidelijk beeld heb van je reis, voor een stuk samen te reizen? Mijn vrienden zijn niet zo voor deze reizen te vinden en daarom zoek ik ook reisgenoten!
We hebben inmiddels al 150+ leden en groeien nog elke dag, dit betekend dus meer en meer mogelijkheden in het delen van ervaringen, stellen van vragen en zoeken naar reisgenoten.
Verder wens ik jullie allemaal succes met de nodige voorbereidingen.
Ps. zelf zit ik van 15 april as. tot 13 mei as. in Indonesie.