Azië rond reizen jan/febr 2013

Hoi allemaal,

Ik ben Jamie, vrouw van 24 jaar.
Ik wil graag rond januari/februari 2013 vertrekken naar Azie en daar gaan rondreizen.
ik wil bezichtigen, thailland, indonesie( met name Bali), maleisie, cambodja, vietnam, laos, nepal en india.

Ik vertrek nu in september tot en met november naar Suriname :zon02: en daar ga ik eerst vrijwilligerswerk doen en daarna daar ook rondtrekken.

Dan ga ik 1 a 2 maanden naar huis en dan wil ik weer vertrekken naar azie!!

Ik wil verspreid over een aantal maanden deze landen gaan bezichtigen. ik denk aan maximaal 6 maanden. Men zegt dat je ongeveer een maand nodig hebt om een land goed te zien.

Ik ga vooral voor de natuur en zoveel mogelijk mooie en interessante plekken bezichtigen. De cultuur opsnuiven, lekker eten, vooral zoveel mogelijk genieten!!! Het liefste een lowbudget vakantie.

Ik ben benieuwd wie hier ook in geïnteresseerd is en dit ook leuk lijkt om mee te gaan of om elkaar onderweg tegen te komen en misschien gedeeltelijk samen te gaan.

Ik werk als Sociaal Pedagoog in de sociale sector met, kinderen/alle leeftijdsgroepen met een verstandelijke beperking/autisme en gedragsstoornissen. Ik woon in Panningen.

Wie o wie gaat ook die kant uit of rond diezelfde tijd?
grs Jamie

hey Jamie!

Ik ben Lisa, 22 jaar en ik ben waarschijnlijk dan ook in azie!
Ik ben verplan om in eind november naar indonesie te gaan voor 2 maanden en dan richting maleisie, thailand, combodja e.d te gaan. En inderdaad ongeveer 1 maand per land. met uitzondering natuurlijk.

Ik ben zelf al eerder in Thailand geweest! Ik hou van cultuur en natuur, maar een avond uit vind ik prima!

misschien vind je het wat om af te spreken als je in de buurt ben.

xx Lisa

Hoi Jamie!

Ik ben Ilse, 24 jaar en kom uit Wilbertoord. Dat ligt aardig in de buurt van Panningen.
Ik had eerst andere plannen, maar wil nu ook graag in januari naar Azië gaan om rond te trekken. Dezelfde landen als die jij aangeeft en ook met hetzelfde doel. Veel zien en flink genieten!! Ik wil graag 5/6 maanden gaan. Daarbij wil ik wel graag samen met iemand de reis maken en ben dus op zoek naar een reismaatje.

Ik doe de pabo en studeer (als het goed is) af in oktober. Verder moet ik eerst nog een operatie ondergaan in september aan mijn voet. Daar ben ik 3 maanden mee zoet en dan heb ik in december nog uitloop, stel ik heb wat langer nodig. Januari zou dan een mooi moment zijn om te gaan.

Als je het leuk lijkt, kunnen we binnenkort een keer afspreken om te kijken of we de reis samen willen maken.

Groetjes,
Ilse

Hoi Ilse en Lisa,

Heel erg leuk om te horen dat jullie ook dezelfde interesses hebben, alleen
zijn bij bij door omstandigheden de plannen gewijzigd om vanaf januari door Azie te trekken. Het is daarom voor mij een beter plan om deze reis op een later moment te hervatten, want deze droom blijft een doel voor mij. En deze zal ik zo snel als het toch weer mogelijk is, hervatten.

Mijn excuses daarvoor, al ik het wel heel leuk had gevonden.
Ik zou het evengoed leuk vinden om wel contact te houden. We hebben een beetje dezelfde interesses en misschien dat we elkaar hier evengoed in kunnen ondersteunen. Ook als jullie al zijn geweest, zou ik het fijn vinden als jullie me daarna tips, adviezen en bijv. leuke plekken zouden vertellen.
Nou ik hoor t wel.
ik stuur jullie even een privebericht met mijn mailadres, voor het geval jullie me nog iets willen vragen of weet ik wat.

In ieder geval alvast een hele fijne reis door Azie!! Ik zal zo snel mogelijk volgen.
grs Jamie

Hoi Jamie!

Wat jammer, was igg leuk geweest! Hopelijk wordt het later dan wel voor je mogelijk om die droom te verwezenlijk!
Stel ik heb hele interessante informatie, dan zal ik zeker wat laten weten!

Lisa, misschien kunnen wij nog wat afspreken stel we zijn in dezelfde landen. Ik weet niet precies hoe of wat ik ga doen en wanneer waarheen. Ligt nog allemaal open. Ik ben ook eigenlijk op zoek naar een reismaatje voor (een groot deel) van de reis, maar mensen daar ontmoeten is natuurlijk altijd leuk!

Groetjes,
Ilse

hey ilse!

Ïk vind het een prima idee. En Jamie wie weet zijn we wel in hetzelfde land als jij in januari aankomt :wink: je weet het maar nooit. Ilse ik zal jou ook mijn email sturen dan houden we zowiezo contact :). het lijkt me gezellig om te reizen. Ik ben mijn reis aan het voorbereiden en als ik mijn route heb gevonden dan zal ik het jullie laten weten.

xx
Lisa