Hoi allemaal,
Ik ben Jamie, vrouw van 24 jaar.
Ik wil graag rond januari/februari 2013 vertrekken naar Azie en daar gaan rondreizen.
ik wil starten in thailand(goedkoopste vlucht), dan naar cambodja, dan vietnam, dan naar indonesie( met name Bali) en eventueel nog maleisie, nepal en india. De laatste 3 zijn nog optioneel.
Ik vertrek nu eerst in september tot en met november naar Suriname en daar ga ik eerst vrijwilligerswerk doen en daarna daar ook rondtrekken. Zijn er ook mensen die in Suriname zijn zo rond september,oktober,november?
Dan ga ik 1 a 2 maanden naar huis en dan wil ik weer vertrekken rond januari/februari naar azie!!
Ik wil verspreid over een aantal maanden deze landen gaan bezichtigen. Men zegt dat je ongeveer 1 a 2 maanden nodig hebt om een land goed te zien. Hoe langer je blijft in 1 land, hoe goedkoper en leuker het moet worden.
Ik ga vooral voor de natuur en zoveel mogelijk mooie en interessante plekken bezichtigen. De cultuur opsnuiven, lekker eten, vooral zoveel mogelijk mooie dingen van het land zien en ervaren en vooral genieten!!! Het liefste een lowbudget vakantie, dan kan ik meer bezichtigen. ( in ieder geval niet de duurste tenten.)
Ik ben benieuwd wie hier ook in geïnteresseerd is en dit ook leuk lijkt om mee te gaan of om elkaar onderweg tegen te komen en misschien gedeeltelijk samen te gaan.
Ik werk als Sociaal Pedagoog in de sociale sector met, kinderen/alle leeftijdsgroepen met een verstandelijke beperking/autisme en gedragsstoornissen. Ik woon in Panningen( in de buurt van Venlo).
wie gaat ook die kant uit of rond diezelfde tijd? Wie spreekt dit ook aan?
grs Jamie