Rondreis Azie, Zuid-Amerika Februari-maart-april

Hey,

Ik ben een 23 jarige jonge vrouw en zou dolgraag enkele weken willen vertrekken en prachtige dingen ontdekken.
Ik zou het liefst zo snel mogelijk, eind februari begin maart willen vertrekken naar Zuid-amerika, Azie of australië.
MAAR niet alleen. Iedereen in mijn omgeving studeert ofwel nog of hangen vast aan een job, vriend/vriendin.
Wie wilt er nog graag de wereld ontdekken maar niet alleen?
Mail mij dan zeker en dan kunnen we misschien wel iets leuks afspreken.

Groetjes

Heej Lilan(e),

13 Februari vertrek ik op wereldreis en ga naar alle 3 de werelddelen die jij ook aangeeft. In principe ga ik alleen op wereldreis, maar een reisgenoot erbij is altijd gezellig! Mijn planning zal ik dadelijk op het forum zetten, maar er zijn maar een paar data definitief.

Laat maar iets weten!

Groetjes,

Martijn

Hey Martijn

13 februari is misschien wel een beetje snel tegen dat alles geregeld is enzo.
Ik zou zeggen veel plezier en laat zeker weten hoe je het gehad hebt?

Groetjes Lilane

Heej Lilane,

Je kan ook later ergens naar een van de plaatsen komen waar ik dan ben (in de werelddelen waar je naartoe).
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=152580 , dit is het schema wat ik enigsinds hanteer.

Kijk maar en laat maar iets weten!

Groetjes

Hii

ik zou graag naar indonesie willen voor een paar weken eind februari of in maart.

Hey,

Indonesie spreekt mij ook enorm aan. Heb je al concrete plannen?

Hey!

Ik ga binnenkort naar Cambodja voor 2 maand. Ik ga daar namelijk vrijwilligerswerk doen (Engelse lesgeven) Daarna wil ik mei nog rondreizen. Mocht je in die tijd in de buurt zijn… evt een drankje/reisje doen?

Groet,

Bert (bijna 22)

Ik reis van 2 t/m 31 maart door Indonesie…ben aan het backpacken voor een jaar en reis low budget. Ik kom vanuit Maleisie en begin dan in Sumatra en wil dan door naar Java, Bali, Lombok en misschien nog de gilli’s. Vind het leuk om samen met iemand te reizen.

Groetjes Nicole
25 jaar