Bestemming onbekend: vanaf nov. 2017, 25+

Vanaf november 2017 of februari 2018 wil ik (vrouw, 32, redelijk ervaren reiziger) graag een paar weken / maanden backpacken. Ik zit te denken aan Nieuw Zeeland (camper?), een bestemming in ZO Azie (muv Thailand) of Zuid Amerika. Kortom: ik ben erg flexibel. Wie komt met een plan en wil met mij (of ik met jou) mee?

Hey Suus!
Heb je al concrete plannen gemaakt?.
Ik zit zelf ook te denken om weer te gaan reizen. Dat zou dan wel rond oktober/november 2017 worden.
Heb ook al redelijk wat ervaring qua reizen, hou niet van luxe, het liefst per local vervoer.
Zuid Oost Azie (terug naar India bijvoorbeeld) of Zuid Amerika (Colombia, Bolivia, Ecaduor).
Zit jij vast aan een tijdslimiet?

Groetjes

Hoi Maart,

Nope, nog steeds geen concrete plannen. November zou kunnen (niet eerder ivm werk) en ik wil voor kerst terug zijn dus heb ongeveer 7 weken. Ik hoef ook geen luxe maar heb wel een redelijk budget om af en toe iets geks te doen. In januari wil ik met mijn vriend naar Vietnam en Thailand heb ik ‘redelijk’ ontdekt maar verder zou ik graag ZO Azie willen doen. India is niet iets waar ik aan dacht, maar is ook zeker een mogelijkheid. Hoe lang heb jij in de planning om te gaan?

Groetjes, Susanne

Hallo,

Ook ik was benieuwd hoe concreet jullie plannen al zijn? Zelf heb ik in het najaar 4 weken vrij en wil dan graag weer een mooie reis maken. Qua bestemming ben ik flexibel, maar de Filippijnen, Namibië-Botswana of midden en Zuid-Amerika staan hoog op mijn verlanglijstje (denk aan patagonie, costa rica, Peru, Bolivia, Guatemala etc).
Zelf ben ik een vrouw van 35, en ben opzoek naar reisgeno(o)t(en) die net als ik houd(en) van de afwisseling van cultuur, natuur, avontuur en een dagje relaxen. Maar belangrijk voor mij is wel dat je elkaar vrij laat😉
Mocht een van jullie belangstelling hebben hoor ik het graag!

Groetjes Niesje

Hi Niesje,

Vanaf wanneer zou je kunnen? Zuid Amerika en de Filipijnen staan ook hoog op mijn lijstje. Vier weken klinkt goed, wellicht zouden we 4 weken samen (of met meerdere mensen) kunnen gaan en kan ik er eventueel een paar weken alleen achteraan kunnen plakken, afhankelijk van de tijdsperiode. Ik hoor graag van je.

Groetjes, Susanne

Helaas geen reacties op de reacties… ondertussen wel verder gaan nadenken en zoeken en ik zit nu te denken om begin november voor 6 weken naar Indonesie te gaan (Java, Bali, Borneo, Gili islands), maar nog steeds op zoek naar een reisgenootje…

Hey Susanne,

Net las ik je andere berichtje en dacht dat is gek want ik heb nooit een reactie langs zien komen. Daarom vervolgens naar deze oproep toe gegaan en zie dat je wel had gereageerd. Ik dacht altijd dat je een berichtje kreeg in je mail als er een reactie is op je berichtje, maar blijkbaar dus niet. Sorry dan ook dat ik niets van me heb laten horen.

Wat betreft de tijdsperiode zou ik vanaf oktober kunnen, maar ik kan hier waarschijnlijk nog wel wat in schuiven als ik het op tijd weet. Het lijkt mij nog steeds gezellig om samen (en natuurlijk meer mensen kan altijd) te reizen en laat maar weten als je het ziet zitten. Ik zal dit keer je berichtjes meer in de gaten houden😉

Groetjes Niesje

Hey Suus,

Ik heb ook nooit een reactie gekregen dat jij had gereageerd op mijn bericht.
Zelf ben ik al 2 maanden in Indonesie geweest (wat overigens prachtig is), maar heeft daarom niet mijn voorkeur
Zuid Amerika (colombia, ecuador, bolivia) of de filipijnen spreken mij ook zeker aan
Qua tijden ben ik na september redelijk flexibel en tussen de 4 weken en 6 weken lijkt mij prima.

Ik hoor het graag of jullie al concrete plannen hebben gemaakt

Hoi Maart en Niesje,

Wat raar, ik heb idd ook geen email gehad van nieuwe reacties. Toch maar ff dagelijks checken dus. Maar het ziet er naar uit dat we alle 3 rond dezelfde periode gewoon op reis willen en niet echt een specifieke bestemming hebben. Ik heb me de laatste weken georienteerd op Indonesie maar een andere bestemming is ook echt prima. Misschien leuk om wat ideeen uit te wisselen? Ik hoop toch binnenkort wat specifieke plannen te kunnen maken zodat de voorpret kan beginnen. Misschien een idee om een groepsgesprek op bijv fb op whatsapp aan te gaan? Op fb ben ik Susanne Helsdingen mochten jullie nieuwsgierig zijn. Ik hoop van jullie te horen.

Groetjes, Susanne

WANTED: reisbuddy voor Indonesië of voor de Filipijnen van begin november tot mid december (of een gedeelte). Het gaat bij mij per dag meer kriebelen en wil binnenkort graag definitieve data prikken zodat ik werk en thuisfront kan voorbereiden op mijn nieuwe avontuur. En voor de de voorpret en voorbereidingen natuurlijk. Ik hoop van je te horen!

Hey suus,

Even om te checken, omdat het al eerdet mis is gegaan. Ik had je een pb-tje gestuurd. Maar omdat ik niet weet of je die ziet hier ook maar een berichtje.

By the way… dat had ik niet in mijn berichtje gezet maar ik vind je idee van een groepsbericht wel een goed idee. Dan kunnen we kijken of de plannen eem beetje overeenkomen.

Hoi Niesje,

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Groetjes, Susanne