Reisgenootje Indonesië juli/ aug 3-4 weken

Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een reisgenootje (vrouw tussen 20 - 30 jaar) die zin heeft om 3-4 weken te gaan backpacken in Azië. Graag zou ik naar Indonesië gaan maar ik sta ook open voor andere landen. Enkele jaren geleden ben ik 3 maanden in Thailand geweest (reizen en stage).
Even kort iets over mezelf: ik ben 25 jaar, woon in Eindhoven en werk als leerkracht in het speciaal onderwijs. Vandaar dat ik ook gebonden ben aan de schoolvakantie’s.
Mocht je ook opzoek zijn naar een reisgenootje laat dan een berichtje achter. Wie weet klikt het en kunnen we samen een mooie reis maken…

Groetjes Miranda

1 like

Hallo Miran,

Ik zit te twijfelen om of naar Zuid Afrika te gaan of Indonesie. Eind juni of begin juli wil ik vliegen om vier weken te gaan backpacken. Ik heb enig reiservaring (Suriname, India, China, Marokko). Overal wezen backpacken. Ik ben een vrij makkelijk persoon en kan mij gemakkelijk conformeren. Ik houd van low budget reizen en eten tussen de locals. Ik ben een stuk jonger dan mijn kalenderleeftijd. Vorige jaar ben ik wezen backbacken met een vrouw van 23.
Als je interesse hebt kan je mij misschien privé mailen?

Groet,
Marry

Dan heb ik helaas nog geen vakantie. Zou op zijn vroegst 18 juli kunnen vertrekken…

Hey Miranda!

Ik ben Linda, ook 25 jaar en woon in Maastricht. Ik zit precies met hetzelfde idee. Maar ik kan max. 3 weken weggaan. Ik zou graag naar Java, Bali, Lombok en de Gili’s willen, althans das het plan tot nog toe :slight_smile:
Heb ook al wel wat enige ervaring met Backpacken, Australie (2 keer), Thailand en zo reisjes tussendoor :slight_smile: Ben wel benieuwd naar je plannen enz. Wie weet!

Ik hoor 't wel.

Groetjes Linda

Hoi Miranda,

Ik ga in juli en augustus voor 5 weken naar Indonesië. Ik weet niet of je al plannen hebt maar misschien kunnen we een deel van onze reis combineren?
Ik ben net :slight_smile: 31 en ben docent op een VMBO in Rotterdam, en ben dus ook aan de schoolvakanties gebonden.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag,

groetjes Martina

Hallo dames,

Hebben jullie al concrete plannen gemaakt? Ik ben erg benieuwd. Ik ben ook werkzaam in het onderwijs en zou graag in de zomermaand ook 3 a 4 weken willen reizen. Indonesië lijkt mij ook een erg mooi land om naar toe te gaan. ik zou graag horen wat jullie plannen zijn.

Groetjes,

Marjolein (30 jaar)

Hallo,

Ook ik ben opzoek naar een reisgenoot naar Afrika of Indonesie, voor 3/ 4 weken in augustus/ september. Ik ben 28 jaar, woon in Groningen en werk met vluchtelingen.

Ik heb nog geen concrete plannen, maar ik sta voor allesopen. Wat cultuur, natuur, avontuur, strand en een keer stappen, zou leuk zijn!Mocht iemand nog geen reisgenoot hebben gevonden, hoor ik het graag!
Groetjes Sanne

Hoi Marjolein.
Ik vlieg op 11 Juli naar Kuala Lumpur en wil daar een nacht of 3 verblijven zodat ik daar ook kan rondkijken.
Daarna wil ik doorvliegen naar Indonesie. Opzich sta ik voor alles open. Mijn eerste idee was om heel standaard van Jakarta naar lombok te reizen. Gezien het suikerfeest lijkt het mij beter om op Bali te starten en dan door te reizen naar Maumare om weer te eindigen op Bali.

Ik vlieg op 19 augustus terug vanaf KL.

Mijn plannen staan nog niet echt vast dus misschien kunnen we iets combineren. Waar zat je zelf aan te denken?

gr Martina

Hallo allemaal! Ik ben Milou, bijna 28 jaar, werk ook in het onderwijs en heb ook interesse in een backpackreis naar Indonesië of Azië. Zijn er al plannen of wil iemand die met me maken? :slight_smile: Groetjes Milou

Hoi Milou,

Ik kom de 13de Juli aan op Bali en vlieg de 17de juli naar Kuala Lumpur.
Verder staat er niks vast.
Wat zijn je plannen? Misschien kunnen we iets combineren.

gr Martina

Ik ben tot en met het weekend van 25 juli weg met mijn dochter, daarna heb ik 3 weken vrij om te gaan waar ik wil. Ik zou het liefste gewoon een ticket boeken die kant op en dan zien waar we heen gaan. Maar dan ben jij er al 2 weken Martina dus ik weet niet of je zolang blijft hangen?

En Sanne, heb jij al een reisgenoot gevonden? Groetjes Milou

Hoi Milou,

Ik ben een beetje mijn planning aan het maken. Mijn plan is om rond 26 juli naar Jakarta te vliegen en dan rond de 15de augustus op Bali te eindigen.
Mocht je interesse hebben om Java te doorkruisen dan hoor ik het graag, mijn planning is flexibel dus ik sta ook open voor andere plannen!

gr Martina

Hey Milou! Née nog niet! Het kan nog alle kanten op! Ik las dat je in het onderwijs werkzaam bent, dus je bent gebonden aan de schoolvakanties? Ik zou alleen eind augustus kunnen ivm werk. Groetjes!

Hoi allemaal, wil nog steeds erg graag naar Indonesië! Ik kan na 26 juli weg en tot de derde week van augustus! Dus Martina, dat klinkt alsof we samen kunnen reizen. Als je wilt! Misschien kun je me even op Facebook toegeven, zoeken op Milou Sofie de Jong, uit Den Haag. Profielfoto van mij en mn blonde dochtertje (die overigens lekker bij haar vader is als ik ga reizen ;)) San (?) je kunt ons joinen wellicht. Groeten Milou

Hallo Miran,

Ik zag je post en ik dacht: die is gelijkaardig aan de mijne :slight_smile:

Alleen zie ik nu pas de datum van je post, dus ik veronderstel dat je dit jaar niet meer op zoek bent naar iemand die ook graag naar Indonesiê zou willen reizen in dezelfde periode?

Ik ben ook 25 jaar, wonende in België en zou heel graag een reis boeken naar Java-Bali-Lombok.

Laat maar iets weten :slight_smile:

Groetjes,

Layla