Ik ben op zoek naar een reisgenootje die ook in Indonesie wil gaan backpacken.
Mijn naam is Joyce en ik ben 23 jaar, ik werk als verpleegkundige.
Ik ben nog nooit in Indonesie geweest maar het lijkt me een prachtig land.
Ik wil graag het land gaan verkennen maar ook zeker van de mooie stranden genieten! Hostel of hotel maakt me niets uit, een afwisseling lijkt me prima of op het einde van de reis in een mooi hotel bijkomen van alle indrukken.
Ik heb de laatste week van juni en 4 weken in juli vrij gekregen op mijn werk.
Heb jij dezelfde plannen? Dan hoor ik graag van je!
Mijn naam is Astrid, ben 23 jaar en werk in de reisbranche. Ik ga in juni 4 weken naar Maleisië en daarna een week of 6 naar indonesië. Ik ben van plan om alleen te gaan… maar het lijkt me toch wel leuk om samen te reizen.
Waar wil je heen in Indonesië? En heb je al eerder gebackpacked? Ik wil graag naar Java, bali, lombok en gili islands… en misschien nog meer. Ik heb gebackpacked in Guatemala, Belize, Mexico, Thailand en Cambodja.
Leuk dat je reageert! En wat een mooie reis heb je voor de boeg!
Maleisie lijkt me ook geweldig! Hoe wil je van Maleisie naar Indonesie reizen?
Misschien zou ik een week naar Maleisie kunnen gaan en daarna 4 weken naar Indonesie. Maleisie is wel duurder dan Indonesie geloof ik he?
De plaatsen in Indonesie die je benoemd zou ik ook graag willen bezoeken.
Ik ben benieuwd hoe jij graag reist en hoe je vorige backpack ervaringen waren. Wil je low budget reizen? Heb je een bepaald bedrag in gedachten? Of zie je het wel ter plekke? Wil je alleen dingen gaan bezichten of houd je ook van een dagje zon, zee en strand? En ben je van plan om alleen de vlucht te boeken en in het land van bestemming zelf verder te trekken? (dus ongeorganiseerd) Dat lijkt mij eigenlijk wel het mooiste en het fijnste. Een betere manier van de cultuur beleven is er denk ik niet.
Wat leuk dat je bij een reisorganisatie werkt, dan zal je vast het een en ander aan mooie bestemmingen al weten.