Reisgenootje gezocht Indonesie backpacken 3 weken september/oktover 2014

Hee!

Ik ben Yoni, 26 jaar en ben op zoek naar een reismaatje voor ongeveer 3 weken naar Indonesie!
Ik wil graag dit jaar in september/oktober weg.
Het liefst wil ik de niet-toeristische eilanden bezoeken al vindt ik een paar dagen in een stad ook altijd erg leuk.
Heb voornamelijk groepsreizen gedaan in Azie maar wil nu eens op eigen houtje weg! maar alleen is ook maar zo alleen dus gezelliger met iemand erbij!
Ben daarbij echt overal voor in en vindt alles leuk!

Groetjes,
Yoni

Waar wil je heen? Groetjes Floor.

Hay Yonivd,

Ik ga eind september tm eind oktober naar Bali, Lombok, Gilli etc…alleen de eerste paar dagen liggen vast om even bij te komen. Echt samen reizen hoeft van mij niet echter lijkt het me leuk te meeten daar?! Ben benieuwd waar je heen gaat? Grtjes!

Via Wereldwijzer app

Ik ben in oktober in Bali, dus dat treft! :slight_smile:
Ik wil een beetje eiland hoppen. Lombok/ Gili.
En misschien als even kan nog een binnenlandse vlucht naar Ambon/ SulaWesi.

Via Wereldwijzer app

Hallo,
Ook ik wil graag 3 weken naar Indonesië of evt Maleisië in september. Heb je al een reisgenoot gevonden? Ik ben 27 jaar en vind het leuk om van alles wat te doen tijdens het reizen. Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Aan wie vraag je dat San20? @ sweety: lijkt me leuk daar te meeten! :))) Wie weet even een privé berichtje doen met mailadres?

Via Wereldwijzer app

Hoi San20, Ik zie dat je uit groningen komt. Ik ook. en wil graag in spetember naar Maleisie. Even prive berichtje doen?
Groetjes Floor.

Hoi, @ allemaal, ik ben nog op zoek naar een reis maatje voor indonesie oktober/november 2014 wil graag backpacken voor ±5 weken. Zou graag in contact komen met mensen die daar ook zijn rond die tijd of met iemand die met mij mee wil, ik zoek een vrouwelijke losbol die voor alles in is. Groetjes serena

Nou sereen dat klinkt goed. Ik ben in Indonesië van 9-30 OKTOBER. OOk ben van plan te gaan eiland hoppen vanuit Bali. Misschien kunnen we connecten? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Lijkt mij super sweety666! Ik ga ook zo min mogelijk langs de toeristische spots, wil echt het land beleven, als je wil mailen…? Serena.klavertje@gmail.com