Hallo,
Ik wil graag voor 3 weken naar Indonesie in September/Oktober.
Wie wil mee?
Groet, Lisa
Hallo,
Ik wil graag voor 3 weken naar Indonesie in September/Oktober.
Wie wil mee?
Groet, Lisa
Hoi Lisa,
Ik wil graag ook 3/4 weken reizen en veel dingen zien. Hiervoor zoek ik ook een reismaatje. wat wil jij precies zien en doen in Indonesie.
Zelf ben ik 25 jaar en woonachtig in den bosch
Groetjes samantha
Hee Samantha!
Ik woon zelf in Rosmalen!
Wat ik wil doen, veel zien, doen en rondreizen natuurlijk.
Ik ben heel avontuurlijk.
En ik ben al snel tevreden.
Groetjes Lisa
Heb je een pb gestuurd
Sent from my LT26i using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hoi Lisa,
Ik ga ook in oktober. Ik heb alleen nog geen tickets. Wordt mijn eerste back pack! Ben vrouw van 40 (maar zie jong uit). Mijn planning is om naar Bali te gaan om zo door te reizen naar Lombok/ Gili`s.
Ik heb ook 3/ 4 weken de tijd. Lijkt je dat wat, puur maar pb. Zelf houd ik van natuur, cultuur, tempels, boot tripjes, dieren, dagje strand, lekker eten. Ik ga low budget, maar met iemand samen wil ik ook wel afwijken kunnen we de kosten delen.
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Ik wil ook in Oktober naar Indonesië lijkt me mooi om naar Java/Bali/Lombok te gaan veel goede dingen over gehoord.
Ik zal met een vriendin een groepsrondreis maken maar dat gaat niet door (zij kan helaas door omstandigheden niet) heb er over gedacht om dan alleen met een groepsreis te gaan met dat is heel prijzig.
Hebben jullie al concrete plannen?
Ik ben zelf 30 jaar en woon vlakbij Roosendaal.
Ik wil graag veel zien maar ook een dagje relax aan het strand vind ik heerlijk.
Ik heb java al gezien., maar alles valt te bespreken.
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hee!
Toevallig ben ik ook op zoek naar een reismaatje voor ongeveer 3 weken naar Indonesie!
Ik weet niet of je al contact gevonden heb of dat je er nog mee bezig ben?
Ik ben 26 jaar en wil graag rond september weg!
Het liefst wil ik de niet-toeristische eilanden bezoeken al vindt ik een paar dagen in een stad ook altijd erg leuk.
Heb voornamelijk groepsreizen gedaan in Azie maar wil nu eens op eigen houtje weg! maar alleen is ook maar zo alleen dus gezelliger met iemand erbij!
Ben daarbij echt overal voor in en vindt alles leuk!
Groetjes,
Yoni
Hoi,
ik wil ook graag rond september oktober november weg voor 4 weken.
Zelf twijfel ik nog tussen Zuid Amerika en Indonesië.
In Indonesië wil ik dan graag Sumatra java en Bali zien en eventueel nog wat kleine eilanden of naar Maleisië.
Hou van de natuur/dieren en activiteiten doen. Ben 26 jaar en kom uit Hellendoorn (Overijssel)