Reismaatje gezocht Indonesie November 2011

Hoi allemaal!

Aankomende winter wil ik er lekker een maandje tussenuit naar de zon! Mijn plan is Indonesie en zou het liefst verschillende eilanden willen bezoeken! Een combi van relaxen aan het strand, tempels bezoeken, de natuur in gaan en ook zeker duiken staan allemaal op mijn lijstje! :slight_smile:

Nu zoek ik alleen nog een leuke reisgenoot!
Ik ben 25 jaar, wonend in Amsterdam!

Ook plannen voor Indonesie? Let me know! :slight_smile:

Hey!

Dat klinkt goed! Even lekker de zon opzoeken:) Indonesie lijkt me een mooi land vooral de eilanden Bali, Java en Sumatra. (andere eilanden sta ik ook open voor hoor) Ik hou ervan om veel te zien en te doen tijdens mn vakantie. En af en toe even heerlijk ontspannen met een stranddagje.
Het is ondertussen al een paar weken geleden… Zijn je plannen nog hetzelfde? Heb je al een reisgenoot gevonden?

Ik ben Lisanne, 23 jaar en woon in de buurt van Emmen.

Groetjes

Hoi! Klinkt leuk!

Ik vertrek waarschijnlijk over 2,5 week naar Bali. Ik zit nu nog in Thailand. Ik blijf dan tot 14 november in Indonesie. Dan vlieg ik door naar Vietnam voor 5 weken!

Wie weet tot ziens op Bali en wie weet wel tot ziens in t water, ik ga ook lekker duiken namelijk!!

Groetjes!

Hooi!

Nog steeds op zoek naar een reisgenootje? Ik ben van plan vanaf eind oktober/begin november 3 a 4 weekjes naar Indonesie te gaan dus als je nog interesse hebt hoor ik dat graag!?

Groetjes

Daar waar ik ellaa tegen kom heb ik ook interesse? Al enig idee wat je gaat doen voor eind november begin december?

Mijn plannen zijn alweer gemaakt, vanavond weg uit Thailand met de nachtboot, morgenavond aankomen in Kuala Lumpur en zondag vliegen naar Bali!!!

Ik ga dan dinsdag naar Amed (Karangasem) om lekker weekje te duiken bij adventure divers. Hoop dat t beetje leuk wordt. Dus mocht iemand in de buurt zijn… En daarna nog geen plannen… Maar dan ben ik weer 1,5 week verder dus dat zien we dan wel weer!