Ik ben een 29 jarige vrouw, werkzaam in de jeugdzorg, die vanaf 16 augustus 3 tot 4 weken de tijd heeft om weer te kunnen reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar Indonesië, het lijkt mij gezellig om dit (eventueel gedeeltelijk) met andere reisgenoten te doen.
Eerder heb ik al gereisd door Afrika en Thailand, het pure en authentieke ontdekken van een land is voor het mij het ultieme reizen, waarbij ik graag de cultuur opsnuif, maar het ook gezellig is om een avondje drankjes te doen of een dagje relaxen.
Inmiddels al het een en ander gelezen over Indonesië maar ideeën en suggesties zijn zeker welkom!
Mocht je interesse hebben dan hoor ik graag van je om te kijken of de plannen matchen en of er een klik is om een mooie reis te kunnen maken!
Hoi Stephanie,mooie keuze om op vakantie te gaan naar Indonesië !
Indonesië is een prachtige en zeer gevarieerde reisbestemming. De eilanden weten zich elk op hun eigen manier te onderscheiden van elkaar.
In iedergeval succ6 nog met het vinden van een geschikte reisgeno(o)t(e) !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Inmiddels zijn mijn plannen wat concreter geworden.
Van 16 tot 23 augustus ben ik op Bali, daarna een week op Gili Air en vanaf 31 aug tot 12 september op Java.
Tijdens de reis op Bali en Java sta ik open voor een gezellige reisgenoot om (stukjes) mee samen te reizen en het land te ontdekken. Ben jij in die periode ook op een van de eilanden en lijkt het je wat? Stuur dan een berichtje!
Ik verwacht ook rond die tijd in Bali te zijn. 21 augustus vlieg ik terug naar Amsterdam. Ik heb momenteel nog niet echt een planning voor Indonesië. Volgende week maandag vertrek ik en ga ik eerst naar Maleisië en Singapore voor 12 dagen en daarna vlieg ik naar Java. Om vervolgens te eindigen op Bali.
Ik ben 23 jaar en ben bijna afgestudeerd maatschappelijk werk. Misschien is het leuk om iets af te spreken. Ik hoor het wel!
Mooie reisplannen heb je!
Heb je je al een beetje georiënteerd op Bali, wat je zou willen doen?
Ik kom de 16e aan op Denpasar en het lijkt me leuk om die week de highlights van Bali te zien, de mooie stranden, Ubud. Maar niks staat vast, want dat is het mooie van reizen!
Als het je wat lijkt Stuur je me anders je mailadres via een pb?
Ik heb me een beetje georiënteerd op Bali dus er zijn een aantal dingen die ik wil zien.
Maar ik sta voor alles open en heb dus ook nog niet echt een planning.
Ik zou inderdaad graag Ubud willen zien maar ook Lovina.
En natuurlijk de bekende dingen zoals Tanah Lot, Goa Lawah (vleermuistempel), Danau Batur (kratermeer).
En ik ben altijd fan van marktjes. Ik ga mijn email adres naar je sturen.