Indonesië juli/augustus 2011

Hoi,

Ik ben Els, 26 jaar en woon in Leuven (België). Volgende zomer wil ik graag Bali/Lombok/Java gaan ontdekken. Omdat dit mijn eerste verre reis zal zijn, zie ik het niet goed zitten om alleen te gaan. Na het uitpluizen van het grote aanbod groepsreizen, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit niet zo relaxed vind. Erg duur en erg volgepland!

Ik zou graag gaan backpacken, low-budget en liefst met een toffe reisgenoot (of reisgenoten), want alleen is maar alleen :slight_smile:

Iemand interesse om mee te gaan?

Laat maar wat horen,

Groetjes,
Els.

Hallo Els,

Klinkt goed… ik ben 20, student en heb al wel wat Azië ervaring (Maleisie, Bali, Thailand, Singapore) maar zou graag nog naar Java gaan en weer terug naar Bali.
Heb jij al dingen waarvan je denkt goh dat wil ik doen?
Ben benieuwd!

Groetjes, Kirsten

Hey Els,

Ik ben erg benieuwd naar je plannen, welk reistype je bent en hoelang je van plan bent om te gaan. Ik heb zelf namelijk ook het idee om deze zomer richting Indonesië te gaan. Het lijkt me zo prachtig.

Je kunt mailen naar [EMAIL=“elise_brand@hotmail.com”]elise_brand@hotmail.com
O ja, ik ben 27 en kom uit Arnhem, Nederland. En ook nog geen verre reis ervaring.

Groetjes,
Elise (de klinkertoevoeging;-))

Hallo,

ik ben Dieter, 29 jaar, van Oostende.
Ik zou dit jaar graag 3 weken naar Indonesië gaan.
Van Jakarta door Java, naar Bali en dan de Gili Islands.
Je kan me vinden op facebook Dieter Handschoewerker of via msn dieter_h8@hotmail.com
Ik zou graag leuke reisgenoten vinden via deze weg.
Hou van cultuur, sport en feesten. Zou bvb eindelijk eens willen leren golfsurfen op de Gili Islands.

met vriendelijke groet
Dieter

Hey Els,

Is de planning ondertussen al wat concreter? Al reisgenoten gevonden?

Ik heb ook lang in Leuven gezeten ;), maar ondertussen niet meer…