Indonesië juli/augustus 2011

Hoi,

Ik ben Els, 26 jaar en woon in Leuven (België). Volgende zomer wil ik graag Bali/Lombok/Java gaan ontdekken. Omdat dit mijn eerste verre reis zal zijn, zie ik het niet goed zitten om alleen te gaan. Na het uitpluizen van het grote aanbod groepsreizen, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit niet zo relaxed vind. Erg duur en erg volgepland!

Ik zou graag gaan backpacken, low-budget en liefst met een toffe reisgenoot (of reisgenoten), want alleen is maar alleen :slight_smile:

Iemand interesse om mee te gaan?

Laat maar wat horen,

Groetjes,
Els.

Hallo Els,

Klinkt goed… ik ben 20, student en heb al wel wat Azië ervaring (Maleisie, Bali, Thailand, Singapore) maar zou graag nog naar Java gaan en weer terug naar Bali.
Heb jij al dingen waarvan je denkt goh dat wil ik doen?
Ben benieuwd!

Groetjes, Kirsten

Hey Els,

Ik ben erg benieuwd naar je plannen, welk reistype je bent en hoelang je van plan bent om te gaan. Ik heb zelf namelijk ook het idee om deze zomer richting Indonesië te gaan. Het lijkt me zo prachtig.

Je kunt mailen naar [EMAIL=“elise_brand@hotmail.com”]elise_brand@hotmail.com
O ja, ik ben 27 en kom uit Arnhem, Nederland. En ook nog geen verre reis ervaring.

Groetjes,
Elise (de klinkertoevoeging;-))

Hallo,

ik ben Dieter, 29 jaar, van Oostende.
Ik zou dit jaar graag 3 weken naar Indonesië gaan.
Van Jakarta door Java, naar Bali en dan de Gili Islands.
Je kan me vinden op facebook Dieter Handschoewerker of via msn dieter_h8@hotmail.com
Ik zou graag leuke reisgenoten vinden via deze weg.
Hou van cultuur, sport en feesten. Zou bvb eindelijk eens willen leren golfsurfen op de Gili Islands.

met vriendelijke groet
Dieter

Hey Els,

Is de planning ondertussen al wat concreter? Al reisgenoten gevonden?

Ik heb ook lang in Leuven gezeten ;), maar ondertussen niet meer…
Ik kan in juli en/of augustus en ben niet zo heel kieskeurig qua bestemming (zolang ik er nog niet geweest ben :wink: ), als ik maar een paar reisgenoten meekrijg…

Ik ga op reis om de plaatselijke natuur en cultuur te ontdekken en ben dus niet van plan om hele dagen aan het strand te liggen… Ik heb wel wat ervaring met verre reizen op eigen initiatief :).

Ik ben 27 en Belgische.

Laat maar iets weten als je nog reisgenoten zoekt!

Hallo,

Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot (M/V) want reizen met 2 is zoveel aangenamer dan alleen. Op 2 september vlieg ik naar Jakarta (Java) en op 1 oktober vlieg ik vanuit Denpasar (Bali) richting huiswaarts. Hoe ik deze 4 weken ga invullen is voorlopig nog een vraagteken en is dus allemaal bespreekbaar.

Mocht het je aanspreken dan laat je me maar iets weten op [EMAIL=“verheyen_filip@hotmail.com”]verheyen_filip@hotmail.com

Ik wens iedereen alvast een prettige reis toe.

Groetjes,

Filip

Hey Els,
Spijtig dat je pas in de zomer gaat.Wij wonen eveneens in Leuven Mijn dochter vertrekt op 20 feb, voor 3 mnd naar Bali. Zij gaat daar stage doen in een school. Wij gaan op 16 maart voor 4 weken naar daar. Wij hebben ons ticket bij Connections geboekt en de ch

Hey Els, Wij wonen ook in Leuven! Onze dochter vertrekt op 20 feb voor 3 mnd naar bali. Zij gaat daar haar stage lopen.Wij gaan haar opzoeken en hebben 4 w geboekt bij connection.Daar hebben we de charme rondreis en Lembongan bijgeboekt en verder zien we daar wel hoe het verder verloopt.Wij zien er alle sins naar uit!Als je geintereseert bent in meer info, kan je me altijd mailen lut.delmot@telenet.be. Groetjes, lut

hey els…woon in omgeving van gent ben 25j en ga van 14sep tot 14 oktober naar indonesie :slight_smile: kun je enkel in juli en augustus of is van de zomer toch iets ruimer van tijd ??? groetjes ruben

Hoi,

Ik heb plannen om begin Juli naar Indonesie te gaan. In elk geval Java en Bali, misschien ook Lombok en Sumatra. Ik denk aan een week of 3. Ik vind het leuk om low-budget te reizen, dus gewoon in hostels enzo.
Ik ben 28 jaar, heb wel reiservaring, maar nog nooit in Azie geweest.
Kom niet uit Belgie, zoals bijna iedereen hier, maar dat maakt niet uit toch?!
Iemand zin om een deel van de reis samen te doen?

Groetjes Dorine

Hoi Els en de rest,

Ik ben Ellen, 26 jaar en ik ga van half juli tot en met half augustus in Indonesië. Ik vertrek op 18 juli. Ik wil naar Bali, Lombok, Java en als er tijd is ook de Gili-eilanden en Flores (moet het nog concreet uitstippelen). Ik reis ook alleen en op zich denk ik dat je daar voldoende mensen leert kennen, maar het is wel fijn om te weten dat er meer mensen in deze periode daar zijn! En misschien is het leuk om een deel samen te reizen.

Mijn mailadres is: Ellenreizen@live.nl

Groetjes, Ellen

Dag Els

Hopelijk heb je al een concreter idee voor je rondreis naar Bali. Ik ben er vorig jaar geweest (ongeveer 1 maandje).

Eplorado (uit België) zorgt wel voor een mooie groepsrondreis en goed qua verhouding prijs/aanbod.

Mocht je toch zelf willen rondreizen. Hou dan zeker rekening met het volgende:

• Zorg voor een voldoende groot budget: alles op Bali is relatief duur (overnachten, maaltijden, verplaatsingskosten - ja, ook lowbudget). Gemakkelijk rond de 2000 euro als je 3 weken gaat rondreizen (met vliegticket in). De bezienswaardigheden hebben lage toegangsgelden.

• Hou er rekening mee dat Bali in juli (over)bevolkt raakt met toeristen. Soms is het moeilijk om een slaapplek te bemachtigen bv. aan de kust van Lovina

• Contacten ter plaatse is geen probleem: de Balinezen zijn vriendelijk en er zijn hopen westerlingen te vinden

Veel succes met je trip!:dag:

Hoi allemaal,
Ook ik zou deze zomer graag weer richting Azië willen vertrekken. Afgelopen zomer ben ik 7 weken in Thailand geweest (gewerkt bij een duikcentrum). Aankomend najaar ga ik naar India voor ontwikkelingswerk. En in de zomer… lijkt onder andere Indonesië mij een prachtige bestemming! Ik ben 26 jaar en van beroep kunstdocente in het voortgezet onderwijs, dus cultuursnuiven is een van de dingen die ik ontzettend graag doe! Ik hoor het wel als er mensen interesse hebben.
Groetjes, :chin:
Elles
O ja, ik kan van halverwege juli tot begin september, en ik zou graag ook echt 6 a 7 weken op reis willen zijn.