Hallo, ik ben Iris 30 jaar en wil de eilanden van indonesie gaan verkennen. Low budget. Ik houd van cultuur, natuur en een feestje. Maand Juni voor 3/4 weken. Wie reist er (of een stukje) met me mee?
Haay Iris!
Heb je inmiddels al een reisgenootje gevonden?
Ik had namelijk hetzelfde idee en wil ook graag weer naar Indonesië!
2 jaar geleden ben ik al op Bali geweest, maar vind het geen probleem om daar nu ook weer even heen te gaan. Verder wil ik naar Java, o.a. om de plek te bezoeken waar mijn familie vroeger heeft gewoond.
Heb je toevallig hyves of facebook?
Groetjes
Hallo Iris & Rosanne?
Hebben jullie al plannen gemaakt? Ik ben wel wat jonger (dan 21) maar ben nog opzoek naar een vliegmaatje Graag zou ik eind juni vertrekken richting Indonesië alleen, alleen is maar alleen…
Ik ben benieuwd naar jullie plannen!
Groetjes, Kirsten
Hey Rosan, klinkt goed! Ik heb Hyves ja. Kun je mij niet vinden onder Iris Witten Oosterhout, stuur mij dan even je gegevens door of mail me op iriswitten@hotmail.com. Ik wil graag begin Juni vertrekken.
Groetjes Iris
Hey Rosan, klinkt goed! Ik heb Hyves kun je mij niet vinden op Iris Witten Oosterhout, stuur mij dan even je gegevens door of mail me op iriswitten@hotmail.com. Ik wil graag begin Juni gaan.
Groetjes Iris
Hey Iris en Rosanne,
Ik heb mijn ticket voor 13 juni t/m 9 juli geboekt.
Lijkt me leuk om een meeting te doen. Wellicht een stukje samen reizen.
Ik heb mijn route nog niet uitgestippeld, en ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
Groetjes
Elise
hey!!! als we meer weten laten we het weten!!!
groetjes
Leuk!
Heej!
Ik ben 21 en heb net een vliegticket geboekt naar Bangkok in Thailand, ik ga 6 maanden gaan rondreizen en vertrek dus vanuit Bangkok en ga zo naar beneden. Zou willen eindigen in Bali.
Kvertrek 13 maart!
See you there?
x
Hi Iris,
Ik ben mij ook aan het oriënteren op een reis naar Indonesië. Ik sta nog helemaal aan het begin, maar heb vandaag de eerste boeken in huis gehaald en fora bekeken. Ik ben van plan tussen half mei en half juli te gaan voor twee maanden. Het is de eerste keer naar Indonesië, ben wel eerder in Thailand geweest voor 6 weken.
Ik ben 27 en werk fulltime als event coördinator.
Groetjes,
Esmé :chin:
Hoi,
Ik heb ook plannen om begin Juli naar Indonesie te gaan. In elk geval Java en Bali, misschien ook Lombok en Sumatra. Ik denk aan een week of 3. Ik vind het leuk om low-budget te reizen, dus gewoon in hostels enzo.
Ik ben 28 jaar, heb wel reiservaring, maar nog nooit in Azie geweest.
Iemand zin om een deel van de reis samen te doen of ergens te meeten?
Groetjes Dorine
Hey!
Ook ik ga in half juni/begin julie naar Azie. Moet mijn vlucht nog boeken, maar wil in elk geval Laos, Bali en Sulawesi aan doen.
Het lijkt me gezellig om vooral de eerste paar dagen samen met iemand op te trekken en daarna zien we wel. Mijn mailadres is [EMAIL=“goedemorgenallemaal@hotmail.com”]goedemorgenallemaal@hotmail.com.
Groetjes Hilde
Hoi Iris,
Ook ik ben benieuwd of je al gevonden hebt wat je zocht, w.b. een reisgenote. Je hebt al aardig wat reacties ontvangen. Of is er al een soort groepje geformeerd?
Ik ga ook naar Indonesië in de maand juni en ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote, om (gedeeltelijk) samen mee te reizen. Het lijkt mij ook heel leuk om samen met iemand te kunnen vliegen. Daarom hoop ik iemand te vinden die de 31 mei vertrekt, maar zo niet, dan is het ook okee.
Mijn ticket is geboekt van 31-05 tot 29-06. Ik vlieg op Jakarta en terug vanuit Bali. Ik ben nog niet eerder in Indonesie geweest. Het lijkt me geweldig.
Mijn ideale reis is (ook) divers; cultuur, natuur, ontspanning/feest.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Anna
(27jr.)
Heey Dorine en Hilde,
Ik ben ook van plan om begin juli naar Indonesië te gaan voor zo’n 5 weken.
Ik zou graag Sumatra, Java, Bali en Lombok zien… Niet persé in die volgorde en het hoeft ook niet persé allemaal… Ik moet ook nog een vlucht boeken.
Ik ben 27 jaar en zou het leuk vinden om misschien een stukje samen te reizen… Dit wordt namelijk mijn eerste back-pack-avontuur!!
Groetjes Loes
hallo Allemaal,
ik zou ook naar Java en Bali willen gaan… kan in juli of augustus…, eerste 2 weken van juni ook, maar is wat weinig niet? als er nog zijn voor eind juli, augustus … laat gerust iets weten! imani_36@yahoo.com
Hi Loes,
Leuk om te lezen van je Indonesiëplannen!
Ik vertrek zelf op 13 juni naar Bali en zal het eerste weekje in Ubud verblijven.
Zou je het leuk vinden om samen een stuk te reizen? Bijvoorbeeld Lombok en Gili Islands.
Let me know als je interesse hebt! Voor mij wordt het ook mijn eerste back pack avontuur. Deze week m’n inëntingen gehad.
En sowieso ontzettend veel plezier een mooie reis gewenst!
Hartelijke groetjes,
Elise
Hi allemaal,
Wat een toevalligheden hier allemaal. Ook ik ga - voor het eerst alleen - op backpackavontuur naar Indonesie. Ben 27 jaar en vertrek reis rond op Java - Sulawesi - Bali - Lombok tussen 16 mei en 13 juli. Als iemand toevallig in de buurt is, reageer zeker Lijkt me leuk om je te ontmoeten!
Groetjes,
Esmé
Hallo!
Ik ben van plan de maand juli in Indonesie te gaan reizen!
Ik vlieg waarschijnlijk vanuit Australie (ben dus al op reis…) naar Bali en wil dan ook naar de Gili Eilanden, Java en misschien Sumatra! In principe dit allemaal in een maand, even kijken hoe het gaat… ik ben flexibel
Zou leuk zijn om met mensen in contact te komen met dezelfde plannen!
Oh ik ben trouwens Lisette, 23 jaar en ben op het moment in Sydney! heb 6 weken in Nieuw Zeeland gereisd en nu dus Australie!
Hoi allemaal,
Mijn plannen zijn wat duidelijker geworden ik ga van 30-06 tot 25-7 (ticket is al geboekt!! )
De eerste 2 weken reis ik samen met een vriend van me, eerst op Sumatra en dan Java. De laatste 10 dagen ga ik zelf naar Bali. Lijkt me leuk om daar mensen te ontmoeten!!
Laat maar weten als je er heen gaat rond die tijd. Wordt dus van 17 - 25 juli op Bali.
Veel plezier allemaal nog met plannen maken!
Groetjes Dorine
Hooii,
Mijn plannen zijn ook alweer ietsje duidelijker geworden…
Ik ga me in eerste instantie beperken tot Bali, Lombok en Gili eilanden in de periode begin juli - begin augustus.
Ik heb nog geen idee waar mijn reis naartoe gaat maar het lijkt me erg leuk om hier en daar iemand te ontmoeten en samen wat leuks te doen!!
Ik ben te bereiken op loesvanlith@gmail.com dus mocht je het leuk vinden om wat met me af te spreken, stuur vooral een mailtje!!
Groetjes Loes