wat een gezellige boel! Ook ik ben in juli in Indonesië! Van 5 t/m 11 juli zit op Java en op 12 juli ga ik naar Bali. Op 1 augustus vlieg ik vanaf Denpasar weer terug naar A’dam… Tussendoor doe ik waarschijnlijk ook wat dagen Gili-eilanden en Lombok.
Ik ben trouwens 28 jaar en woon in Leiden. Omdat ik ook voor de eerste keer alleen ga backpacken, lijkt het me erg leuk om wat contacten op te doen. Mijn mailadres is [EMAIL=“jufmelanie@hotmail.com”]jufmelanie@hotmail.com
Ik zit tot 18 juni op een surfkamp in Canggu op Bali. Daarna wil ik ongeveer 10 dagen lombok, wat Bali en de gili eilanden doen. Heb jij nog steeds dezelfde plannen? Ik ben 22 en ben voor alles in. Laat maar weten, mijn mail adres is marjolijnhalk@hotmail.com
Ik verblijf momenteel op Java tot 9 juli, maar zou daarna graag willen doorreizen naar Bali, Sumatra of Sulawesi. Alles staat nog open. Als iemand zin heeft om ergens te meeten of een stukje samen te reizen, laat het dan maar weten :).
Ik kan gelukkig zeggen dat ik weer naar Indonesië ga!!! Ben al een maand in Bali geweest in januari en ik mis het zo erg dat ik in juni weer een maand ga. Dit keer ben ik niet van plan om lang in Bali te blijven maar wil richting Sumatra trekken maar dat staat nog niet vast
Heb je intresten om een gedeelte van mijn reis samen te delen laat een berichtje achter op Facebook ----> melvin vdlvs .
Ben een rustig persoon en wil gewoon genieten in Bali!!!