Java-Bali-Lombok-Gili

Hey!

Is er iemand die graag eind juni begin juli naar Indonesië zou willen gaan?

Ik zou een 4-5tal weken willen rondtrekken en lijkt mij leuk om dit samen met iemand te doen!

Ik hou van cultuur , natuur en shoppen zo wat de usual stuff dat iedereen hier op deze app wel graag doet:-)

Heb jij gelijkaardige plannen of een ander voorstel naar de zon in die periode? Laat iets weten!

Grtjs Charlotte

hey!

Ik zou ook graag deze zomer een reis willen maken door Indonesië.
Ik kan vanaf juni tot 28 juli ongeveer.
Ben een man van 19 jaar.

groetjes
Don

Hallo!
Ik heb ook zin in een zonnige backpack vakantie en Indonesia staat nog op mijn lijst! Echter kan ik pas vanaf 16 juli… maar wel voor 4-5 weken. Voorheen ging ik meestal buiten de seizoen om, maar sinds nov weer terug full-time op Universiteit als Aio.

In midden America staan nog Nicaragua en Costa Rica op mijn lijst (echter is het dan wet season). Of Ecuador en Colombia in Zuid America. De laatste jaren ging ik naar Latin America en Azie om en om :slight_smile: In Azie zou ik graag eens naar Burma, Laos, Indonesia, Mongolia nog willen. Afrika heb ik weinig ontdekt tot nu toe, zuid Afrika of Kenya en Tanzania zou ik ook willen.

Indonesia is in Juli/augustus wel een top season las ik!

Ik backpack liefst op een aangename tempo (3 a 4 dagen per plek), mix van cultuur, rondreizen, chillen en lekker eten!

Ik ben 43, man en wonend in Utrecht. Waar kom je vandaan en hoe oud ben jij?

Groetjes, Raja

Hey sorry guys ben op zoek naar een vrouwelijk reisgenootje van mijn leeftijd :slight_smile: :slight_smile: kwestie van dezelfde interesses te hebben!

Hi Charlotte, heb je al een reismaatje gevonden?

Ik ben 34 jaar en omdat mijn vrienden een relatie hebben of al andere plannen, heb ik niemand om mee op vakantie te gaan. Ik heb nog nooit gebackpackt en geen idee of t wat voor mij is maar moet t toch eens proberen. Echter zou ik wel in redelijk comfortabele accomodaties willen slapen (geen hele goedkope hostels dus). Hou nu eenmaal van n btje luxe. Indonesië ben ik nog nooit geweest maar lijkt me erg leuk. Ik denk dat ik 2,5-3 weken weg kan. Ik hou van een combinatie van relaxen/strand en cultuur/natuur en nieuwe plekken ontdekken. En shoppen uiteraard!! Ven een Shopaholic. Ook heb ik een blog en lijkt t me geweldig om te bloggen over de reis.

Groetjes Amy

Hey Amy!

Ik ben 25 en ik snap wat je bedoeld! Ik heb wel een relatie maar ik reis telkens alleen want het is niet zo echt iets voor hem zo verre reizen, maar ik zit met hetzelfde probleem dan dat niemand hetzelfde wilt doen uit mijn vriendenkring…

Ik heb ondertussen al 2x gereisd met mensen via deze app,echt leuk! Ik heb een meisje leren kennen waarmee ik vorig jaar naar turkije ben gwst en sindsdien zijn we vriendinnen geworden en zien we elkaar echt regelmatig. En dan mijn rondreis door Thailand,dan had ik met 2nederlanders in Bangkok afgesproken ook via deze app.

Van waar ben jij? Ik kom uit België, Antwerpen.

Ja ik hou ook niet van supercheap hostels/hotels haha… Ik heb in Thailand in 3hostels verbleven die splinternieuw waren en supermodern in een vrouwenslaapzaal en dat was super! Das ook heel leuk om mensen te leren kennen… Maar bij mij moet het wel mooi en modern zijn dan :stuck_out_tongue:

En dan heb ik een paar hotels gedaan soms met een meisje soms alleen en dat was maar een €30à33 per nacht voor mooie hotels!

Indonesië is ook supergoedkoop en ik zou het ook leuk vinden om dan samen een kamer te kunnen delen op mooie plaatsjes dus dat zit al goed dat jij niet zo’n budget reizer bent haha… Maar das wel heel raar eens je daar bent pas je je snel aan aan de waarde vh geld daar en dan wil je echt alles supercheap doen qua verplaatsen,eten en activiteiten maar op gebied van logement zit ik graag comfortabel…

Ik ben dus naar Thailand alleen gegaan en das supergoed meegevallen tis echt leuk zo rondreizen! En ik ben ook een shopaholic dus dat zit ook al goed haha… En het is ook leuk als je met anderen daar rondreist niemand vind dat erg als je zegt van ok we zijn nu op bv een markt en we splitsen ons op en komen daarna terug samen op een plaats ofzo dat je echt je eigen ding kan doen, dat heb ik daar enorm gemerkt dat ieder echt zijn ding MOET kunnen doen want je doet zoiets maar 1keer en dan moet je echt doen wat jij zelf wil! Wil je langer uitslapen wil je langer zwemmen of weet ik veel dan mag je geen schrik hebben om eens alleen te zijn…

Eet je ook graag allerlei dingen of een moeilijke eter :p? Streetfood is echt the best food! Dus gwn bij kraampjes op straat das echt zalig!

Mag ik de link van je blog??

Hier is mn nr; +32483108339 voeg je me toe op whatsapp?

Grtjs charlotte

Hoi dames ik ben vanaf 4 juli in Indonesië ga morgen even mijn planning uitstippelen. Hoe ver zijn jullie plannen misschien kunnen we ergens een keer meeten? Ik ga ook vaker alleen maar dan meestal met een single reis nu echt alleen backpacken voor de eerste keer vind het erg spannend daarom lijkt het me leuk om her en der mensen te leren kennen. Als jullie willen kunnen jullie me een berichtje sturen 0612842966

Groetjes Lieke

Hoi Amy,
heb jij je plannen al rond? Ik ben ook 34, woon in Amsterdam en ook zoekende naar een fijne zomervakantie. Heb interesse in Indonesië, maar ook in zat andere plekken :wink:
groet,
Hilde

Hoi meiden,

Ik ben Roos, woon in Amsterdam en vertrek 26 juni richting Indonesië. Ik heb nog niet echt vaste plannen en sta dus open voor ideeën etc. Wel wil ik heel graag richting Sumatra gaan voor een korte periode.

Hi meiden,

Ik ook een beetje te kijken om richting indonesie te vertrekken. Dit zal rond juli/aug zijn. Hoe en wat daar heb ik nog geen idee van. Misschien heeft 1 van jullie een leuk idee en kunnen we samen reizen ?

groetjes Kimberly

Hoi,
Ik ben van plan te beginnen in Sumatra, daarna wil ik de Gili-eilanden en Lombok doen en daarna eindigen in Jakarta om weer terug te vliegen. Heb jij al enig idee wat je wilt gaan doen?
Gr. Roos

Hi Hilde, ik ga uiteindelijk naar Thailand, vertrek 29 juli voor 3,5 week. Ga in m’n eentje backpacken! Geoot avontuur dus! Ji ja plannen?

Groetjes Amy