Zomer 2014 Indonesië

Hoi!!

Deze zomer wil ik ongeveer 3 weken backpacken door Indonesië. Starten in Jakarta en terug vliegen van Denpasar.
Ik zit gebonden aan de zomervakantie, vandaar dat ik in juli/augustus ga.

Zijn er meer mensen die rond deze maanden die kant opgaan?
Of heeft iemand ervaringen met deze trip en tips? Laat maar weten!!:slight_smile:

Hay rian!!
Kunnen we er gewoon niet nog 3 weekjes aanvast plakken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
3 is zo kort joh hahaha
Groetjes Nathalie

Hooiii!!
Ik ga augustus over heel Java reizen en dan wil ik doorgaan naar Bali,
waar ik dan 2 maanden op school ga zitten.
Verder heb ik geen tips want het word mijn eerste backpack reis ooit :stuck_out_tongue:
Groetjes Steven

Hee Riann,

Ik heb net zelf een ‘oproep’ geplaatst en toen zag ik deze van jou ineens langskomen! Ik ben namelijk ook op zoek naar een reisgenootje om 3 weken rond te reizen in Indonesië en ook ik ben gebonden aan de zomervakantie! :slight_smile: Heb jij inmiddels al iemand gevonden of nog steeds op zoek?

Groetjes Bibian

Hey meiden, hebben jullie inmiddels al een reisgenoot gevonden? Ik ben me nog aan het oriënteren, maar zou 4 weken weg willen van half juli tot half aug (ook gebonden aan schoolvak) en Indonesië lijkt me heel leuk! Gr. Linda

Via Wereldwijzer app

Hoi Rosalinda! Ik heb nog geen reisgenoot gevonden, dus waarschijnlijk start ik alleen. Ik ga 3-4 weken in de maand augustus! Heb jij al concretere plannen gemaakt?

Hoi Allemaal, Ik (jessica, student, 23 jaar) ben van plan deze zomer (rond 17 juli) een maand naar Bali en Lombok te gaan. Ik zie ben nog niet eerder alleen op reis geweest, maar zie een georganiseerde groepsreis niet zitten, daarom ben ik opzoek naar een reisgenootje (vrouw) van mijn leeftijd die met mij de reis wil starten. Dat we dezelfde vlucht nemen en de eerste paar dagen het zelfde hostel. Ik hoor overal dat je genoeg mensen ontmoet tijdens je reis, maar samen starten lijkt me leuk en het overbrugt de eerste dagen alleen. Ik ben een student in Amsterdam.

Hey meiden!

Ik zie dat jullie allemaal rond dezelfde tijd ook naar Indonesië gaan, en ik ben ook nog actief opzoek naar een reisgenootje (ga in juli en groot gedeelte augustus), of misschien meerdere? Ik weet niet hoever jullie zijn in het plannen maken, of dat jullie al concrete dingen hebben afgesproken met elkaar, maar als jullie/een van jullie nog interesse heeft in een reisgenootje schroom dan vooral niet contact op te nemen :slight_smile:

Mijn route staat nog op losse schroeven, omdat ik vrij breed geïnteresseerd ben en ik simpelweg geen keuze kan maken uit alle fantastische opties. Sta open voor ideeën dus.

Groetjes!

Hoi malou wat leuk dat je ook naar indonesie wil! Ik heb zelf nog geen concrtete plannen. Alleen een lonely plannet gekocht! Een of meerdere reisgenootjes lijkt me top!

Via Wereldwijzer app