indonesie, zomer 2012

Hai allemaal,

Ik ben Marloes, 32 jaar en werk en woon in Almere! Ik werk als leerkracht op een basisschool.

Voorheen heb ik met een rugzak door Thailand en Guatemala, Mexico en Belize gereisd. Dat is echter alweer te lang geleden! Ik ben mij nu aan het orienteren op de zomervakantie. Ik heb dan ong 5 weken te besteden. Indonesie spreekt mij erg aan: de cultuur, natuur, etc!

Een groepsreis is denk ik iets te ‘geregeld’ en alleen reizen is denk ik ook niet echt iets voor mij. Daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot! Of eventueel een paar reisgenoten…

Ik hoor graag van je/jullie!

Groet,

Marloes

Hoi, ik ga feb/ mrt naar indonesie voor 4 weken… Heb je al n reisgenoot?

Sara, 32, amsterdam

Hi Marloes,

Hier ook een juf met 6 weken zomervakantie!
Ik herken me in je oproep; ik krijg al jeuk bij de gedachte van een georganiseerde reis, en Indonesië wil ik ook graag zien!
Het alleen reizen zie ik zelf ook niet zo zitten, toch fijn om samen op pad te gaan…

Ik ben 26 jaar, werk momenteel in groep 6 en heb ook al het nodige gezien. Vorig jaar ook door Argentinië gereisd! Erg mooi!

Mocht je nog geen reisgenoot hebben gevonden, laat het dan even weten!
Wellicht kunnen we elkaar dan uitgebreider spreken!

Groetjes, Kim

Hoi!
Excuses voor mijn late antwoord! Ik zie je berichtje nu pas… Heb je inmiddels al iemand gevonden? Ik hoor het graag!
Groetjes,
Marloes

He Kim,
heb jij inmiddels al iemand gevonden?

f

Hey meiden,
Jullie berichten spreken me aan. Ik heb indonesie ook hoog op mijn lijstje staan! Ik ben ook leerkracht (ja echt) en wil graag in de maand juli een week of 4 weg.

Groetjes Linda (31, Nijmegen)

Hoi meiden,

Ik heb inmiddels samen met een vriendin een reis geboekt naar China!
Indonesië bleek ik niet meer goedkoper te kunnen vinden dan 1500 euro voor een retourvlucht!

Hopelijk vinden jullie gauw waar jullie naar op zoek zijn!

Veel plezier! Groetjes, Kim

Dag dames