indonesie, zomer 2012

Hai allemaal,

Ik ben Marloes, 32 jaar en werk en woon in Almere! Ik werk als leerkracht op een basisschool.

Voorheen heb ik met een rugzak door Thailand en Guatemala, Mexico en Belize gereisd. Dat is echter alweer te lang geleden! Ik ben mij nu aan het orienteren op de zomervakantie. Ik heb dan ong 5 weken te besteden. Indonesie spreekt mij erg aan: de cultuur, natuur, etc!

Een groepsreis is denk ik iets te ‘geregeld’ en alleen reizen is denk ik ook niet echt iets voor mij. Daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot! Of eventueel een paar reisgenoten…

Ik hoor graag van je/jullie!

Groet,

Marloes

Hoi, ik ga feb/ mrt naar indonesie voor 4 weken… Heb je al n reisgenoot?

Sara, 32, amsterdam

Hi Marloes,

Hier ook een juf met 6 weken zomervakantie!
Ik herken me in je oproep; ik krijg al jeuk bij de gedachte van een georganiseerde reis, en Indonesië wil ik ook graag zien!
Het alleen reizen zie ik zelf ook niet zo zitten, toch fijn om samen op pad te gaan…

Ik ben 26 jaar, werk momenteel in groep 6 en heb ook al het nodige gezien. Vorig jaar ook door Argentinië gereisd! Erg mooi!

Mocht je nog geen reisgenoot hebben gevonden, laat het dan even weten!
Wellicht kunnen we elkaar dan uitgebreider spreken!

Groetjes, Kim

Hoi!
Excuses voor mijn late antwoord! Ik zie je berichtje nu pas… Heb je inmiddels al iemand gevonden? Ik hoor het graag!
Groetjes,
Marloes

He Kim,
heb jij inmiddels al iemand gevonden?

f

Hey meiden,
Jullie berichten spreken me aan. Ik heb indonesie ook hoog op mijn lijstje staan! Ik ben ook leerkracht (ja echt) en wil graag in de maand juli een week of 4 weg.

Groetjes Linda (31, Nijmegen)

Hoi meiden,

Ik heb inmiddels samen met een vriendin een reis geboekt naar China!
Indonesië bleek ik niet meer goedkoper te kunnen vinden dan 1500 euro voor een retourvlucht!

Hopelijk vinden jullie gauw waar jullie naar op zoek zijn!

Veel plezier! Groetjes, Kim

Dag dames

Ik ben Marco (36j) van Aarschot (België) en zou van 30 juni tot 11 augustus richting Bangkok gaan. Heb een ticket gevonden (nog niet geboekt) voor 750 euries.
Ik sta open voor suggesties en zie het zeker zitten om een zestal weken door Indonesië te trekken.
Wat zijn jullie zoal van plan?

Groeten

Marco

Hey Marloes, Linda, Marco,

Ook ik wil deze zomer graag naar Azië en ik zie Indonesië wel zitten. Ik kan tussen eind juni en eind augustus (geen leerkracht) en heb nog niet echt voorkeur voor locatie of route. Borneo, Java en Bali lijken me interessant, maar nog niet goed over nagedacht. Dus eveneens open voor suggesties.

Maurice (30)

Hoi,

Ik ben 35 jaar en wil ook niet georganiseerd op vakantie. Ik heb de laatste 3 weken in augustus vakantie. Je plannen spreken me aan, alleen kan ik helaas geen 5 weken weg. Heb je toch interesse, laat t me weten!!

groeten Pluk

als je na indonesia gaat in zomer vakantie midden regen tijd beter voor jaar of na jaar
en indonesia erg mooie land en erg veel te zien en lekker eten

als je zomer vakantie gaat indonesia midden regen tijd en beter voor jaar of na jaar tropen gaan
en mooie weer en erg veel zon en indonesia erg mooie land erg veel te zien en lekker eten en ga keer naar Borneo ( Banjarmasin ) of keer bali of sumatra

Hai allemaal,
Leuk om jullie reacties te lezen! Mijn plannen zijn op dit moment nog een beetje vaag… Ik ben namelijk bezig met een eventuele nieuwe baan in Singapore. Het is nog helemaal niet zeker of dat gaat lukken maar het is voor mij momenteel dus niet handig om een ticket naar Indonesie te boeken. Zodra er meer duidelijkheid is, laat ik het weten!
Maarre… Als mijn reis naar Indonesie toch doorgaat, kunnen we inmiddels een ‘groepsreis’ plannen… :wink:
Groetjes,
Marloes

ps. Kim, veel plezier in China!

Hoi!

ik ben Tine (33), woon in Borgerhout en wil in de zomer(juli) graag naar Indonesië.
ik hou van afwisseling: een trekking, strand & snorkel, cultuur en eventueel een paar dagen een fiets huren.
en ik doe dat liefst niet alleen :wink:

heel concreet: ik kan vanaf 7 juli (eventueel een paar dagen eerder als ik dat op mijn werk geregeld krijg) en terug 27 juli - dus n drietal weken!

laat maar weten als dit je iets lijkt :slight_smile:

groetjes,
Tine

Hoi!
Mijn baan in Singapore gaat helaas niet door… Dat betekent dat het toch Indonesie wordt! Is er nog iemand van bovenstaande reacties die ook nog geen concreet plan heeft?! Ik heb vakantie van 23 juli t/m 31 augustus.
Groetjes,
Marloes

Dit klopt niet. Op de meeste Indonesische eilanden loopt het regenseizoen van okt-maart.

Ik ben vanaf 4 augustus in Indonesie. Ik ben niet van de concrete plannen, ik denk dat ik vanuit Bali de Peramaboot naar Flores neem en dan Sumbawa ga ontdekken. (En via Sumbawa naar Lombok naar Bali reis.)

Misschien tot ziens!