hallo mensen ik ben van plan om in de zomervakantie naar Indonesie te gaan voordat ik met me studie begin. Aangezien ik geen vrienden heb die geinteresseerd zijn probeer ik het via deze weg . Ik sta open voor ideeen omdat ik zelf ook nog geen echte plannen heb . Ik zou graag eerst naar bali reizen en vandaar uit kijken wat er allemaal te doen is . Dingen die ik zeker wil gaan doen is surfen , snorkelen en heel veel zien . het gaat om de periode juni , juli , augustus ergens in deze maanden wil ik weg en ongeveer 20 a 30 dagen in indonesie blijven. Iets over mezelf ik ben 20 jaar (m) doe dit jaar examen voor de havo en wil super graag anderen landen bezoeken voor de rest hou ik niet zo van feesten etc.
Heb je hetzelfde probleem als ik en heb je een leuk idee ? ik sta overal open voor.
Ik lees je oproep op reisgenotenforum
Mijn naam is John, ik ben 42 jaar en ik woon in Wageningen.
Van beroep ben ik Horeca-Manager op een sportschool en in de zomer
ben ik altijd 7 weken vrij.
Ik heb al veel reiservaring met name met Inter-Rail waar ik altijd back packend door Europa trek.
Ook ben ik al 3 keer in Thailand geweest.
Voor komende zomervakantie staat ook bij mij Indonesie op het programma.
Wellicht vind je het leuk om samen te gaan.
Laat maar een bericht achter dan kunnen we eens zien of we er een mooi avontuur van kunnen maken.
Ik ben Lisanne en 19 jaar.
Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem. ik had al plannen gemaakt en zou 28 naar indonesie gaan maar door een verbroken relatie ging dit niet door en ik wil wel heel graag. Omdat ik zelf geen reis ervaring heb had ik gekozen voor een groepsrondreis naar sumatra, java, bali en lombok.
ik melvin, jongen 28jr (http://www.facebook.com/melvin.vdlvs) oud ga van 15 jun tm 15 jul naar indonesie, ik land in bali waar ik afgelopen januari al een maand ben geweest en heb nog geen plannen wat ik dit keer wil doen
mocht je in deze periode ook in indonesie zijn, just let me know.
Hey Melvin, ik zie dat je vandaag dus in Bali land? Welkom! Ik ziet hier al een tijdje en ben van plan naar Java te gaan om daar een week of 3 rond te hangen, met wat surfen, yogyakarta, borobudur, mount bromo, en nog wat tussen stopjes op de weg. Ik ben Saskia trouwens, 20 jaar
Hallo saskia,
dat lijkt me erg leuk ja! Ben nu onderweg naar balie en zal wel 2a3 dagen in sanur blijven.
Ik zou zeggen email me op fade-me@hotmail.con of stuur me een whatsapp berichtje op 0641472466 zodat we even wat kunnen drinken voordat we echte plannen gaan maken.
Bedankt voor je reactie en ik wacht je op een berichtje of emaille.