Reisgenoot (m/v)gezocht naar Indonesie

Hoi,
Ik zoek een reisgenoot (m/v) om samen door Indonesie te reizen in augustus. Ik hou van een avontuurlijke vakantie en ben niet echt een strandmens. Het kan een georganiseerde reis zijn maar zelf uitstippelen heeft mijn voorkeur. Ik zit aan twee a drie weken te denken. Verder ben ik gezellig, flexibel en niet moeilijk. Leeftijd maakt niet uit.
Ben je van plan om in die periode naar Indonesie te reizen en heb je zin om samen te reizen? Laat het me even weten. Tot horens!?

Hallo Ien,

Jouw berichtje klinkt goed! Ik was van plan om tussen 25 juli en 28 augustus op vakantie te gaan naar Maleisië of Indonesië (aangezien dat de landen zijn in Z-O Azië die rond die tijd het best te bezoeken zijn). Ik zou dan graag willen backpacken, omdat mijn studentenbudget niet heel groot is. Ik hou ervan om tijdens een vakantie verschillende dingen te doen: wat actiefs/sport, de natuur in, cultuur snuiven, en een dagje strand vind ik persoonlijk niet heel erg, maar ben ik na die ene dag wel weer klaar mee. Ik ben een vrouw van 23 jaar, en woon momenteel in Utrecht.
Zou je mij wat meer over jezelf kunnen vertellen? Misschien kunnen we via priveberichten verder kletsen om te kijken of het klikt, en of we misschien samen op vakantie kunnen!
Groetjes,
Jessie

Hoi beiden!

Ik ben Milou, 27 jaar uit Den Haag en wil ook graag richting Indonesië. De dingen die jij beschrijft, Jessie, daar herken ik mezelf wel in! Is er al contact geweest of n concreter plan bij 1 van jullie?
Wellicht kan ik aansluiten. Lijkt me leuk om in contact te komen!
Groetjes Milou

Hoi,

Ik ben een 29 jarige vrouw en zou ook graag deze zomer nog naar Azie gaan. Zijn jullie inmiddels allemaal voorzien van een reisgenoot?

Hoi salie, ik nog niet maar ben m’n plannen ook nog aan het smeden haha. Voeg me anders even toe op Facebook, zoeken op Milou Sofie de Jong, uit Den Haag. Profielfoto met mn blonde dochtertje, kunnen we via messenger verder kletsen.:slight_smile:

Hoi Salie, ik ben in Maleisië aan het backpacken nu, 2 dagen. Ik blijf hier tot 16 augustus. Lijkt het je wat om samen verder te reizen?
Groetjes Julia

Ik heb je toegevoegd aan facebook Milou, mijn naam is Renee

Hebben jullie inmiddels al een reisplan? Ik vlieg 29 juli op Singapore vanaf daar heb ik nog niet echt een plan. Behalve dat ik na 2 dagen door trek naar maleisie of indonesie. Ik heb tot 28 augustus.

Hallo allemaal! Het lijkt mij wel wat om begin september die kant op te komen. Al meer concrete plannen in de maak?